Åh.. Mange dump på vejen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
7 svar
7 synes godt om
19. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej piger 

Her kommer nok en lidt lang smøre.. 

Sagen er den, at min far fik  en blodprop i hjertet i april sidste år og det har ændret ham, synes jeg. Han kan være rigtig grov overfor mig og sige nogle trælse ting om min halvandet årlig søn. Ting som at vi skal have en god forsikring med alt det han ødelægger, ingen selvrisiko og at han da også altid er i alt.. Øh ja, han er halvandet år?! 

Mon far har så faktisk ikke haft det godt siden november og de Fandt ud af, at han ikke ilter blodet godt nok. Til undersøgelsen i tirsdags finder de så ud af, at risikoen for at han får et nyt hjertestop er kæmpe stort.. Så nu er han indlagt og skal have en ny hjerte operation inden længe. 

Sagen er bare den, at jeg slet ikke tør besøge ham.. Er bange for, hvad han siger til mig og samtidig har jeg mega dårlig samvittighed over, at vi ikke har været der endnu.. 

Oven i det med min far, så skal jeg trække eksamens opgave i morgen i DKK og har eksamens forløb til 10.april, hvor jeg så skal skrive synops, lave produkt og skulle kunne mit teori.. Ikke nok med det, så hentede jeg min søn hjem med 40 i feber i går og min mand arbejder konstant denne uge pga. manglende personale på jobbet.. 

Ved ikke, hvad jeg vil med det... Nok bare ud med min frustration.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka virklig godt forstå at du er stresset! 

Da min far fik en blodprop for mange år siden og blev indlagt, sad jeg midt i mine sidste examener og oven i det havde vi lige været til den 5 begravelse på et år. Vi valgte dog at self kommer familie først, og selv om han slet ik var sig selv ( på ingen måder grov ) var vi hos ham alle de timer i døgnet vi ku. Min far fik desværre endn, u en kæmpe blodprop og døde.

Problemet med blodpropper er jo desvære tit at folk får en sen hjerneskade, som ændre deres personlighed, fjerner alt filter og de kommer til at sige uhensigtsmæssige ting, som de aldrig ville ha sagt før i tiden. De ka ik gøre for det, men det ændre jo ik på at man bliver såret alligevel.

Jeg tænker at du for din sjælefreds skyld, er nød til at tage op og besøge ham, gør det kort og uden din søn. Vh stine

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ka virklig godt forstå at du er stresset! 

Da min far fik en blodprop for mange år siden og blev indlagt, sad jeg midt i mine sidste examener og oven i det havde vi lige været til den 5 begravelse på et år. Vi valgte dog at self kommer familie først, og selv om han slet ik var sig selv ( på ingen måder grov ) var vi hos ham alle de timer i døgnet vi ku. Min far fik desværre endn, u en kæmpe blodprop og døde.

Problemet med blodpropper er jo desvære tit at folk får en sen hjerneskade, som ændre deres personlighed, fjerner alt filter og de kommer til at sige uhensigtsmæssige ting, som de aldrig ville ha sagt før i tiden. De ka ik gøre for det, men det ændre jo ik på at man bliver såret alligevel.

Jeg tænker at du for din sjælefreds skyld, er nød til at tage op og besøge ham, gør det kort og uden din søn. Vh stine

Åh, det er jeg ked af at høre! 

Hans grovhed er kommet efter han har fået det dårligt igen og kan jo godt forstå, at han ikke har det godt, når han ikke kan få luft og er bange, men synes jo ikke det skal gå udover mig

Min mand og jeg snakker om at køre derned en kort tur med vores søn i dag. 

Fik min mor til at spørge ham, om han ville have. Vores besøg og det ville han rigtig gerne 

Anmeld

19. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Åh, det er jeg ked af at høre! 

Hans grovhed er kommet efter han har fået det dårligt igen og kan jo godt forstå, at han ikke har det godt, når han ikke kan få luft og er bange, men synes jo ikke det skal gå udover mig

Min mand og jeg snakker om at køre derned en kort tur med vores søn i dag. 

Fik min mor til at spørge ham, om han ville have. Vores besøg og det ville han rigtig gerne 

Det er rigtig svært når din far har ændret sig, men højst sandsynligt ved han det slet ikk. Jeg synes du skal sørge for at være der for ham som du nu kan med eksamen osv. Er bange for at du vil fortryde hvis ikke du gør det, og der så sker noget..

har din mor også bemærket ændringen hos ham? Selvom det nok er hans hjerne der har ændret sig og han derfor ikke har samme filter som vi andre har, så prøv at tage det i stiv arm og sige fra når det bliver for meget - hans udtalelser betyder jo ikke at han ikke elsker dig (husk det).

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Det er rigtig svært når din far har ændret sig, men højst sandsynligt ved han det slet ikk. Jeg synes du skal sørge for at være der for ham som du nu kan med eksamen osv. Er bange for at du vil fortryde hvis ikke du gør det, og der så sker noget..

har din mor også bemærket ændringen hos ham? Selvom det nok er hans hjerne der har ændret sig og han derfor ikke har samme filter som vi andre har, så prøv at tage det i stiv arm og sige fra når det bliver for meget - hans udtalelser betyder jo ikke at han ikke elsker dig (husk det).

Både min mor, mine søskende og egentlig også resten af vores familie har kunne mærke ændringen, så det er (heldigvis) ikke kun mig

Jeg tager derned alene i morgen. Og så starter jeg med et kort besøg, for er godt klar over, at jeg vil fortryde det inderligt, hvis der sker ham noget! 

Jeg har været fars pige altid, så det er virkelig hårdt! 

Han skal være indlagt i Skejby i en uge efter operationen og derefter i Herning i en uge. Jeg kan slet ikke se, hvordan jeg skulle kunne besøge ham i Skejby, når jeg er så meget alene med vores søn og den skide eksamen hænger mig over hovedet 

Anmeld

19. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Både min mor, mine søskende og egentlig også resten af vores familie har kunne mærke ændringen, så det er (heldigvis) ikke kun mig

Jeg tager derned alene i morgen. Og så starter jeg med et kort besøg, for er godt klar over, at jeg vil fortryde det inderligt, hvis der sker ham noget! 

Jeg har været fars pige altid, så det er virkelig hårdt! 

Han skal være indlagt i Skejby i en uge efter operationen og derefter i Herning i en uge. Jeg kan slet ikke se, hvordan jeg skulle kunne besøge ham i Skejby, når jeg er så meget alene med vores søn og den skide eksamen hænger mig over hovedet 

Det lyder som en god plan. Tror du bliver glad for det.

er sikker på at din far forstår at du ikke kan komme der så meget pga eksamen osv. Men måske din mor kunne passe din søn en enkelt gang mens du så er i Skejby? Og måske din mand kan lave lidt om i sit program? Det er vel det man kalder en lille nødsituation 

Er det muligt at udskyde eksamen?

Anmeld

20. marts 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Det lyder som en god plan. Tror du bliver glad for det.

er sikker på at din far forstår at du ikke kan komme der så meget pga eksamen osv. Men måske din mor kunne passe din søn en enkelt gang mens du så er i Skejby? Og måske din mand kan lave lidt om i sit program? Det er vel det man kalder en lille nødsituation 

Er det muligt at udskyde eksamen?

Ja, jeg tror også det er den bedste løsning 

Min mand sagde faktisk lige i går aftes, at han gerne ville tage fri en dag, så vi kunne tage til Skejby sammen og så kan vores søn komme i dp, så det tror jeg vi satser på 

Eksamen kan vist ikke udskydes, da jeg så skal tage semestret om og det vil jeg være ked af. Så jeg må få det bedste ud af det og så kan jeg bruge eksamen som en "get a way" fra min fars situation og omvendt 

Anmeld

20. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Ja, jeg tror også det er den bedste løsning 

Min mand sagde faktisk lige i går aftes, at han gerne ville tage fri en dag, så vi kunne tage til Skejby sammen og så kan vores søn komme i dp, så det tror jeg vi satser på 

Eksamen kan vist ikke udskydes, da jeg så skal tage semestret om og det vil jeg være ked af. Så jeg må få det bedste ud af det og så kan jeg bruge eksamen som en "get a way" fra min fars situation og omvendt 

Dejligt at høre din mand kan det - så løser det sig vist alligevel.

pøj pøj med eksamen. Og husk at det trods alt "bare" er en eksamen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.