Hej piger 
Her kommer nok en lidt lang smøre..
Sagen er den, at min far fik en blodprop i hjertet i april sidste år og det har ændret ham, synes jeg. Han kan være rigtig grov overfor mig og sige nogle trælse ting om min halvandet årlig søn. Ting som at vi skal have en god forsikring med alt det han ødelægger, ingen selvrisiko og at han da også altid er i alt.. Øh ja, han er halvandet år?!
Mon far har så faktisk ikke haft det godt siden november og de Fandt ud af, at han ikke ilter blodet godt nok. Til undersøgelsen i tirsdags finder de så ud af, at risikoen for at han får et nyt hjertestop er kæmpe stort.. Så nu er han indlagt og skal have en ny hjerte operation inden længe.
Sagen er bare den, at jeg slet ikke tør besøge ham.. Er bange for, hvad han siger til mig og samtidig har jeg mega dårlig samvittighed over, at vi ikke har været der endnu..
Oven i det med min far, så skal jeg trække eksamens opgave i morgen i DKK og har eksamens forløb til 10.april, hvor jeg så skal skrive synops, lave produkt og skulle kunne mit teori.. Ikke nok med det, så hentede jeg min søn hjem med 40 i feber i går og min mand arbejder konstant denne uge pga. manglende personale på jobbet..
Ved ikke, hvad jeg vil med det... Nok bare ud med min frustration.. 
Anmeld