Hjælp har fået lidt møkere udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. august 2009

katrinelv

Hej der ude.
Ville høre om der er nogle der ved om det kan være normalt at have lidt mørkere udflåd. Der ikke blod i og jeg har ikke ondt i maven.
Eller er det her starten på en spontan abort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

katrinelv skriver:

Hej der ude.
Ville høre om der er nogle der ved om det kan være normalt at have lidt mørkere udflåd. Der ikke blod i og jeg har ikke ondt i maven.
Eller er det her starten på en spontan abort??

Jeg havde selv mørk udflåd i starten af min graviditet... Tror ikke du skal være bekymret... Men ellers ring til din læge og hør nærmere... De kan forklare bedre end jeg kan....

Anmeld

31. august 2009

katrinelv

Okay Jeg håber bare ikke der sker noget. men man bliver bare lidt bange. Men er glad for at høre det godt kan gå godt:-)
Men man tænker bare abort med det samme, men jeg kryser fingre, er enlig noget uge 12

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

katrinelv skriver:

Okay Jeg håber bare ikke der sker noget. men man bliver bare lidt bange. Men er glad for at høre det godt kan gå godt:-)
Men man tænker bare abort med det samme, men jeg kryser fingre, er enlig noget uge 12

Er du 12 uger henne?

Anmeld

31. august 2009

katrinelv

ja imorgen

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

katrinelv skriver:

ja imorgen

Okey... Hmm... Så tror jeg ikke der er noget at bekymre sig om...

Anmeld

31. august 2009

katrinelv

Det håber jeg heller ikke og det er ikke så brunt så det lignder blod, Men det er desværre lidt mørkere ind det plejer.

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

katrinelv skriver:

Det håber jeg heller ikke og det er ikke så brunt så det lignder blod, Men det er desværre lidt mørkere ind det plejer.

Tror det er meget normalt... Havde det os sådan ved mig...

Anmeld

31. august 2009

katrinelv

Hvor langt var du henne da du havde det? og i hvor lang tid?

Anmeld

31. august 2009

mum2010

Det er sikkert ikk noget du skal bekymre dig om når du er så langt henne. Dog vil jeg lige nævne muligheden for at du kan have en infektion i underlivet, hvilket ikke er helt unormalt under graviditet. Hvis det er tilfældet vil dit udflåd nemlig ændre farve til en mørkere nuance, så hvis det er noget der fortsætter synes jeg du skal kontakte din læge. Bare lige for at være på den sikre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.