hej piger
for at starte med så prøver mig og min forlovede at blive gravide har selv børn fra tidligere forhold og han har en fra tidligere.. det har aldrig været et problem for mig at blive gravid det kom nærmest som jeg smed pillerne hver gang...
jeg smed nu pillerne i maj 2014 men intet sker
kun negtaiv test efter negativ test og skuffelse på skuffelse... min cyklus har efter jeg smed pillerne været utrolig svingende dog højest 37 dage den har faktis lagt således de sidste 6 mdr:
34,29,37,27,30 og venter nu på denne cyklus. jeg har endnu ikke testet i ren frygt for negativ test... jeg tænkte at muligheden måske var der da jeg for lidt over d siden begyndte at få utrolig ømme bryster og brystvorter (virkelig følsomme brystvorter!) men synes i løbet af i dag at det begynder at aftage så håbet er forsvundet igen så forventer og venter vel bare på mens kommer... plejer altid at vide på forhånd at mens er på vej da jeg ALTID har to dag efør starten med brunligt udflåd men har ingen tegn på mens endnu og de mens smerter jeg havde omkring cyklus dag 30 er også forsvundet nu føleer jeg mig kun konstant oppustet og tænker at mens bare gerne må komme så så jeg kan starte ny cyklus...
undskyld mit lange oplæg men er så frustreret overvejde at test i morgen hvs ingen mens men da smerterne i brysterne vel er ved at aftege er det vel bare at afvente mens kommer
vi vil så gerne bare have de to gyldne streger 
Anmeld