jubi endelig sker der noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2015

Kærlighediminmave

Hej piger endelig sker der lidt fremgang i vores retning. Vi skal til første samtale/undersøgelse hos faurskov den 26/3 så kun om knap en uge. Er der nogen der kan fortælle hvad der skal ske første gang? Jeg er så spændt men også lidt nervøs. Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

FrkC

Ved vores første samtale (Skive) talte vi lidt om vores livsstil, evt. tidligere og/eller nuværende sygdomme, de prøver vi indtil da havde fået lavet/taget og mulighederne for os .. Så fik vi taget lidt blodprøver og så blev jeg scannet  Ved jo selvfølgelig ikke om det er forskelligt fra klinik til klinik hvordan de gør det .. 

Anmeld Citér

18. marts 2015

Kærlighediminmave

FrkC skriver:

Ved vores første samtale (Skive) talte vi lidt om vores livsstil, evt. tidligere og/eller nuværende sygdomme, de prøver vi indtil da havde fået lavet/taget og mulighederne for os .. Så fik vi taget lidt blodprøver og så blev jeg scannet  Ved jo selvfølgelig ikke om det er forskelligt fra klinik til klinik hvordan de gør det .. 

Okay ja jeg ved ikke om det er forskelligt fra sted til sted.Vi glæder os så meget. Det har været ekstra hårdt det hele her den sidste tid. 

Anmeld Citér

18. marts 2015

FrkC

Ja det er meget hårdt  Håber hurtigt I er igang og står med en positiv test inden længe  Pøj pøj 

Anmeld Citér

18. marts 2015

Kærlighediminmave

FrkC skriver:

Ja det er meget hårdt  Håber hurtigt I er igang og står med en positiv test inden længe  Pøj pøj 

Det er det vi stiler mod. Men ja det er desværre ikke en garanti men vi krydser fingre 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Milleat

nullermand15 skriver:

Hej piger endelig sker der lidt fremgang i vores retning. Vi skal til første samtale/undersøgelse hos faurskov den 26/3 så kun om knap en uge. Er der nogen der kan fortælle hvad der skal ske første gang? Jeg er så spændt men også lidt nervøs. Knus 

Håber jeres samtale gik godt? Jeg er selv i behandling ved Faurskov. Startede der for ca. et år siden, og lige nu er vi igang med vores 2. IUI forsøg. Skal insemineres i morgen, så det er spændende 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Kærlighediminmave

Milleat skriver:

Håber jeres samtale gik godt? Jeg er selv i behandling ved Faurskov. Startede der for ca. et år siden, og lige nu er vi igang med vores 2. IUI forsøg. Skal insemineres i morgen, så det er spændende 

Et år? Hold da op hvordan har det kunne tage så lang tid hvis i kun er igang med andet forsøg?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.