Christine skriver:
Tak for det! Prøver at ringe til Jette Berg når tlf åbner igen efter middag.
Jeg vil tro at trommehinden er sprunget fordi der er relativt meget snask og hun ikke som sådan har ondt mere. Men synes ikke der er eller har været noget blod i snasket. Hun har ikke feber og tror ikke hun har haft det .
Bortset fra den ene nat hvor hun virkede som om hun havde meget ondt, har vi ikke følt hun var syg. Men har møg elendig samvittighed over det, jeg ved ikke om der er noget vi kunne have gjort anderledes 
Egen læges sekretær lovede at vende tilbage efter at have snakket med lægen men det sker bare ikke. Og jeg synes da hun skal undersøges.. Men må kæmpe for en tid hos en ørelæge i stedet. Ved bare de altid har sindssyge ventetider.
Min søn har haft masser af mellemørebetændelser som vi kun har opdaget fordi ørelægen har kunne se at de har været der ved de regelmæssige kontroller han har været til. Det er ikke alle børn der bliver decideret syge af en mellemørebetændelse. Udtalte smerter er heller ikke givet.
Da min søns trommehinde sprang, løb der gullig puds/betændelse ud af øret. Ingen blod.
Hvor gammel var det du skrev at din pige er? Hun er under 1 år, ikke? Hvordan skulle du så nogensinde have nået at gøre noget som helst forkert? Hvis hun har problemer med ørerne, skyldes det højst sandsynligt at hendes eustatiske rør ikke er åbent endnu.
Da vi var afsted til ørelægen første gang, havde jeg al min dårlige samvittighed med. For måske havde vi ikke været helt gode nok til at få huen på osv. Ørelægen kiggede bare på mig med et grin og sagde at man altså ikke fik mellemørebetændelse af kolde ører 
Anmeld