Er blevet officielt rugemor ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

739 visninger
9 svar
21 synes godt om
18. marts 2015

Holst85

så lykkedes det endelig for os.. De ringede ikke fra klinikken og sagde at jeg sku blive hjemme, men tværtimod blev det til 2 flotte 4 cellede æg der blev lagt op..

jeg havde fået taget 6 æg ud, de 3 blev befrugtede og delte sig alle sammen flot, dog kunne det 3 æg ikke fryses ned.. 

Vi krydser fingre for at det er vores tur til at stå med en positiv test om 2 uger ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Holst85

Hov ved ikke lige hvad jeg har gjort men har fået lavet en afstemning og det var ikke meningen..

Anmeld

18. marts 2015

God-mor

Holst85 skriver:

så lykkedes det endelig for os.. De ringede ikke fra klinikken og sagde at jeg sku blive hjemme, men tværtimod blev det til 2 flotte 4 cellede æg der blev lagt op..

jeg havde fået taget 6 æg ud, de 3 blev befrugtede og delte sig alle sammen flot, dog kunne det 3 æg ikke fryses ned.. 

Vi krydser fingre for at det er vores tur til at stå med en positiv test om 2 uger ;-) 

Håber det/de sætter sig godt fast

Anmeld

18. marts 2015

Mor til F

Holst85 skriver:

Anmeld

18. marts 2015

female

18. marts 2015

esioul

18. marts 2015

FrkC

Hvor er det spændende 

for jer 

Anmeld

18. marts 2015

Åse

Stort tillykke!  Finger for jer 

Anmeld

18. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ih hvor dejligt 

krydser så meget fingre for at der kommer en rigtig dejlig lille baby ud af det 

Ja så var der jo slet ikke noget at være nervøs for i morges

Anmeld

19. marts 2015

Mille:)

så meget for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.