Ja... jeg vil egentlig ikke noget med dette indlæg. Bare lige fortælle at....
JEG ER VED AT VÆRE DESPERAT!!!

Kan ikke sove om natten, render på toilettet konstant fordi den lille bruger min blære som hoppebold, kan ikke rejse mig normalt op fra en stol/sofa da mit bækken er smadret i 1000 stykker - når jeg så endelig er kommet op skal de 1000 stykker lige finde deres rette plads så går som en, der har skidt i bukserne!

Troede virkelig på at jeg skulle have en lille sommerbaby, men alt tyder da på det bliver en efterårsbaby.
Jeg tror ikke en dyt på at man selv kan sætte fødslen i gang men har været i helsekostforretning i dag og købe hindbærbladethe.

Ja... hvis det ikke sætter noget igang har jeg da i hvert fald drukket dejlig the (er overrasket over at det faktisk smager godt).
De sidste 1½-2 uger er jeg vågnet skuffet op hver morgen over, at der ingen veer har været - intet tegn på noget som helst. Jeg gider ikke gå og være skuffet og derfor har jeg nu bestemt mig for, at jeg bare ikke skal se min lille bebs før igangssættelse den 11. Sådan er det bare - går det så i gang før bliver jeg jo bare positivt overrasket - men indtil videre....
... de damer... ingen bebs herfra før omkring den 11.
Dagens ord fra mig
Anmeld