Snik snak fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2009

iln

Ja... jeg vil egentlig ikke noget med dette indlæg. Bare lige fortælle at....

JEG ER VED AT VÆRE DESPERAT!!!

Kan ikke sove om natten, render på toilettet konstant fordi den lille bruger min blære som hoppebold, kan ikke rejse mig normalt op fra en stol/sofa da mit bækken er smadret i 1000 stykker - når jeg så endelig er kommet op skal de 1000 stykker lige finde deres rette plads så går som en, der har skidt i bukserne!

Troede virkelig på at jeg skulle have en lille sommerbaby, men alt tyder da på det bliver en efterårsbaby.

Jeg tror ikke en dyt på at man selv kan sætte fødslen i gang men har været i helsekostforretning i dag og købe hindbærbladethe. Ja... hvis det ikke sætter noget igang har jeg da i hvert fald drukket dejlig the (er overrasket over at det faktisk smager godt).

De sidste 1½-2 uger er jeg vågnet skuffet op hver morgen over, at der ingen veer har været - intet tegn på noget som helst. Jeg gider ikke gå og være skuffet og derfor har jeg nu bestemt mig for, at jeg bare ikke skal se min lille bebs før igangssættelse den 11. Sådan er det bare - går det så i gang før bliver jeg jo bare positivt overrasket - men indtil videre....

... de damer... ingen bebs herfra før omkring den 11.

Dagens ord fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Ja... jeg vil egentlig ikke noget med dette indlæg. Bare lige fortælle at....

JEG ER VED AT VÆRE DESPERAT!!!

Kan ikke sove om natten, render på toilettet konstant fordi den lille bruger min blære som hoppebold, kan ikke rejse mig normalt op fra en stol/sofa da mit bækken er smadret i 1000 stykker - når jeg så endelig er kommet op skal de 1000 stykker lige finde deres rette plads så går som en, der har skidt i bukserne!

Troede virkelig på at jeg skulle have en lille sommerbaby, men alt tyder da på det bliver en efterårsbaby.

Jeg tror ikke en dyt på at man selv kan sætte fødslen i gang men har været i helsekostforretning i dag og købe hindbærbladethe. Ja... hvis det ikke sætter noget igang har jeg da i hvert fald drukket dejlig the (er overrasket over at det faktisk smager godt).

De sidste 1½-2 uger er jeg vågnet skuffet op hver morgen over, at der ingen veer har været - intet tegn på noget som helst. Jeg gider ikke gå og være skuffet og derfor har jeg nu bestemt mig for, at jeg bare ikke skal se min lille bebs før igangssættelse den 11. Sådan er det bare - går det så i gang før bliver jeg jo bare positivt overrasket - men indtil videre....

... de damer... ingen bebs herfra før omkring den 11.

Dagens ord fra mig

Hehe ja jeg kom altså til at grine af dig.....

Men bebes kan jo nå det endnu inden efteråret, man ved aldrig...

Jeg har nu ok tro på det the... så drik du bare alt det der er lovligt

Og både Malucca og jeg hepper.... hep hep hep bebes

Ps. jeg tror nu det bliver FØR den 11.

Anmeld

31. august 2009

iln

malucca09 skriver:

Hehe ja jeg kom altså til at grine af dig.....

Men bebes kan jo nå det endnu inden efteråret, man ved aldrig...

Jeg har nu ok tro på det the... så drik du bare alt det der er lovligt

Og både Malucca og jeg hepper.... hep hep hep bebes

Ps. jeg tror nu det bliver FØR den 11.

Du må også godt grine af mig...

Sidder selv og smiler når jeg læser det jeg har skrevet... hehe... men som jeg siger... er vist bare desperat nu.

Anmeld

31. august 2009

Ni-ko-li-ne

kan ski godt forstå du er desperat nu!

må jeg give dig et godt råd? hvis du alligevel render rundt og venter så gå igang med at lave mad til fryseren, og pak det i portioner der er lette lige at tage op og varme :-0) hold op det var vi glade for at vi havde gjort, det gav bare rigtig meget mere overskud :0)

Anmeld

31. august 2009

ChatH

Ihhh hvor er det spændende søde
Kan sagtens følge dig, kan huske hvordan jeg selv havde det. Lange gå ture og masser af sex virkede altså for os gik igang en uge før planlagt kejsersnit

og giver karina helt ret mht mad i fryseren, det er bare det bedste at have, så orker man bare så meget mere.

God madlavning.
Kram Chatarina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.