Den er sikker nok, ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
9 synes godt om
18. marts 2015

wanted

Endnu en tråd om hvorvidt der er to streger eller ej.. 

Øverste test fra i går eftermiddag, nederste fra i morges. 

Burde være omkring 4+3 i dag, dog lidt rodet cyklus efter GUL i november. Ved ikke om jeg tør tro på det, da jeg har en slags menstruationssmerter ind i mellem, men stadig ikke synet af den... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Smil

Profilbillede for Smil

Positiv ☺ Tillykke ☺

Anmeld

18. marts 2015

Holst85

Den er da sten sikker.. Ring du til lægen og få tid til blodprøve.. Så du kan være helt sikker.. Men stort tillykke herfra

Anmeld

18. marts 2015

Kløver

Jeg kan sagtens se 2 streger, tillykke  

Anmeld

18. marts 2015

Rockertand

Holst85 skriver:

Den er da sten sikker.. Ring du til lægen og få tid til blodprøve.. Så du kan være helt sikker.. Men stort tillykke herfra

Der er ingen grund til at få taget blodprøve, det gør man ikke i normale graviditeter, men TS kan med fordel blive tilbudt en tryghedsskanning lidt senere, da historikken er med en GUL.

Anmeld

18. marts 2015

wanted

Tak for svarene alle sammen 

Tør næsten ikke tro på det, fik fjernet min ene æggeleder ved GUL, hvor jeg ikke vidste jeg var gravid, hvilket var med til at gøre det hele til en lidt grimmere oplevelse, da det hele skete meget akut.

Så er nok bare lidt bekymret for om denne sidder rigtigt, hvilket bliver forstærket af den murren jeg synes jeg har i underlivet ind i mellem. 

Anmeld

18. marts 2015

jenny4

wanted skriver:

Tak for svarene alle sammen 

Tør næsten ikke tro på det, fik fjernet min ene æggeleder ved GUL, hvor jeg ikke vidste jeg var gravid, hvilket var med til at gøre det hele til en lidt grimmere oplevelse, da det hele skete meget akut.

Så er nok bare lidt bekymret for om denne sidder rigtigt, hvilket bliver forstærket af den murren jeg synes jeg har i underlivet ind i mellem. 

Tænker der er større chance for at det går godt end at det skulle gå galt to gange 

I hvert fald tillykke indtil videre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.