Smerter ved skambenet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2015

April-baby

Jeg har nu i omkring 3/4 dage haft de vildeste smerter over og ved siden af skambenet, hvad kan det være? Det er ikke bækkenløsning, da det er blevet undersøgt. Er i uge 37+3 (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

jenny4

April-baby skriver:

Jeg har nu i omkring 3/4 dage haft de vildeste smerter over og ved siden af skambenet, hvad kan det være? Det er ikke bækkenløsning, da det er blevet undersøgt. Er i uge 37+3 (:

Jeg har haft det samme i en uges tid (er 30+4). Det gik over af sig selv og fandt ikke ud af hvad det var. 

Men prøv at tænk på ikke at sprede benene og heller ikke krydse dem. Det hjalp synes jeg..

Anmeld

18. marts 2015

jenny4

April-baby skriver:

Jeg har haft det samme i en uges tid (er 30+4). Det gik over af sig selv og fandt ikke ud af hvad det var. 

Men prøv at tænk på ikke at sprede benene og heller ikke krydse dem. Det hjalp synes jeg..

Anmeld

18. marts 2015

Manna

Jeg har haft det samme. Ikke direkte over skambben men til den ene side. Meget smertefuldt. Har spurgt læge to jordmødre og en kiropraktor. Ingen ved hvorfor men alle ender jo med at gætte på symfyseløsning. Deet var dog ikke knoglerne der gjorde ondt men bløddele. Jeg er nu i uge 36 og plages ikke af det mere. Det var mest fra ca 20-28...

Håber det også går over for dig ��

Anmeld

18. marts 2015

April-baby

Manna skriver:

Jeg har haft det samme. Ikke direkte over skambben men til den ene side. Meget smertefuldt. Har spurgt læge to jordmødre og en kiropraktor. Ingen ved hvorfor men alle ender jo med at gætte på symfyseløsning. Deet var dog ikke knoglerne der gjorde ondt men bløddele. Jeg er nu i uge 36 og plages ikke af det mere. Det var mest fra ca 20-28...

Håber det også går over for dig ��

For min skyld må hun gerne finde udgangen (: har os en muskelspring i ryggen oveni :/. 

Anmeld

18. marts 2015

April-baby

jenny4 skriver:

Kan ikke sprede dem, det gør ondt ��. Så det er noget jeg ik gør (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.