Hej piger
Vil meget gerne høre jeres erfaring og mening med livet med 3 børn med kort spredning.
Kort fortalt:
Vi har to dejlige børn på hhv. 2 år og knap 10 måneder. Dvs. der er 14 måneder mellem dem. Det har da været hårdt i perioder, men intet som skræmmer mig overhovedet.
Vi overvejer at få barn nummer 3 (eller gå i gang med at forsøge her i august). Det er vores sidste barn.
Jeg er i gang med min kandidat, som jeg gerne skulle afslutte til februar 2016. Jeg har fået begge børn under uddannelse og det har bare været så dejligt! Jeg vil rigtig gerne have den sidste inden jeg for alvor indtager det barske arbejdsliv med fuldtidsjob og hvad der hører til. Selvfølgelig er økonomien ikke den stærkeste, når der kun er en reel indtægt. Jeg får SU, men vil få dagpenge, selvom det heller ikke er nogen høj indkomst.
Er jeg helt forkert på den, når jeg gerne vil have den sidste i mens jeg stadig er i gang med uddannelsen?
Andre med 3 børn som er forholdsvis tætte aldersmæssigt? Vil meget gerne have den 3 så der max bliver 2-3 år imellem nr. 2 og nr. 3.
Det var desværre ikke nemt at få nummer 1, men nummer 2 kom nemt. Vil derfor gerne gå i gang med at forsøge til august, hvis nu det skulle trække ud - det ved man desværre aldrig.
Jeg er 26 år og min kæreste snart 28.
Åh kom gerne med jeres mening
Her har vi børn fra
Januar 2010
December 2010
og September 2013
(og venter en mere her til Maj 2015)
Jeg syntes klart det har været en fordel at have børn tæt på hinanden, de følges ad, må stort set de samme ting (hver fald de to store, der er født i samme år), og at gå fra at have to til tre børn har her, været utrolig nemt, de store har taget så godt imod lillebror, de leger med hinanden, mens (da han var lille), og skulle spise, der har ingen problemer været også er man inde i rutinerne med bleskift, natteroderi osv 
Selvfølgelig er det også hårdt til tider, netop de nætter hvor de alle vågner på skift, osv, men jeg gjorde det heller end gerne en gang til 
Så vi er spændt på, når nr. 4 melder sin ankomst om et par måneder