Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
7 svar
3 synes godt om
17. marts 2015

Mor1986

vi har en forholdvis ny emmaljunga kun brugt af et barn. Og der går nok over et år før nr to kommer. 

Jeg er lidt i tvivl om den skal sælges eller gemmes. Sagen er nemlig den at den ikke kan opbevares et sted uden risiko for fugt. Og jeg er samtidig ikke klar til at skille mig af den. 

Hvad gjorde i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

Goggelogge

Har i ikke noget familie eller venner den kan stå ved? Opvarmet garage eller noget.. I vil jo miste en del penge på den og hvis i sp skal ha ny om 2 år igen..

Anmeld Citér

17. marts 2015

De3Guldklumper

Mor1986 skriver:

vi har en forholdvis ny emmaljunga kun brugt af et barn. Og der går nok over et år før nr to kommer. 

Jeg er lidt i tvivl om den skal sælges eller gemmes. Sagen er nemlig den at den ikke kan opbevares et sted uden risiko for fugt. Og jeg er samtidig ikke klar til at skille mig af den. 

Hvad gjorde i?

Her klappede jeg kassen sammen og puttede den i en sort sæk og så kunne den stå i oprejst i mit tøjskab

Anmeld Citér

17. marts 2015

Mor1986

Goggelogge skriver:

Har i ikke noget familie eller venner den kan stå ved? Opvarmet garage eller noget.. I vil jo miste en del penge på den og hvis i sp skal ha ny om 2 år igen..

Nej desværre. Folk har enten dyr eller ryger. Og det må den ikke komme i kontakt med da både mand og barn er allergisk. Og ellers så er det fugtige rum. 

For bare et halvt år siden var jeg ike i tvivl om vi skulle beholde den. Men nu hvor vi har prøvet i et år på nr to så hælder jwg ikke så meget til at gemme den for næste barns skyld. Det handler mere om jeg ikke er klar på r give slip

Anmeld Citér

17. marts 2015

Mor1986

De3Guldklumper skriver:

Her klappede jeg kassen sammen og puttede den i en sort sæk og så kunne den stå i oprejst i mit tøjskab

Jeg kan bare ikke presse mere sammen i tøj skabene. Så det er ved at være et problem 

Anmeld Citér

18. marts 2015

Clisolka

De3Guldklumper skriver:

Jeg gjorde det samme - blot ovenpå skabet  Vi vidste vi skulle have en til på et tidspunkt og plads i en 2 vær. lejlighed? Jow jow, det gik 

Anmeld Citér

27. marts 2015

stm2812

Mor1986 skriver:

Hvad gjorde i?

Hvad fandt I ud af

Anmeld Citér

27. marts 2015

Mor1986

stm2812 skriver:

Hvad fandt I ud af

Den røg så til salg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.