Hej kommende mødre 
Jeg er psykologi-studerende på sidste del af uddannelsen og i forbindelse med min forskningspraktik, mangler jeg nogle gravide forsøgsdeltagere
.
Jeg skriver derfor for at høre om der kunne være nogle af jer, som var interesserede at deltage i en undersøgelse om hukommelse. Du skal dog være længere henne end 20 uger, men undersøgelsen afsluttes først til sommer, så når du det inden, kan du kontakte mig, når du er over de 20 uger.
Undersøgelsen går i sin enkelthed ud på at udfylde et spørgeskema, som drejer sig om at man ud fra et stikord, skal nedskrive en erindring eller forestilling om en begivenhed der kunne finde sted. Det tager ca. en time at udfylde spørgeskemaet.
Det kan enten foregå på Århus universitet; man kan kontakte mig for at aftale en tid der passer, er i flere der gerne vil med samtidig, er det heller intet problem. Eller man kan vælge at få tilsendt spørgeskemaet sammen med en frankeret svarkuvert og udfylde det i ro og mag derhjemme.
Alle der deltager er med i en lodtrækning om 10 pladser til et kursus i babymassage hos lægeeksamineret fysiurgisk massør og jordemoderstuderende Astrid Melissa Boldhaus http://www.vidunderligkrop.dk/
Da jeg skal bruge 30 deltagere er der gode odds 
Hun har mulighed for at have 5 mødre og babyer af gangen til en session, sessionen vil som hovedregel finde sted i Århus omegn.
Man kan dog ikke deltage hvis man har insulinkrævende diabetes.
Tilmelding til trineholmberg@gmail.com eller 42209922 
Mvh Trine Theresa Holmberg
Stud.psych.
Anmeld