Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har postive/negative erfaringer med kvindeklinikken i Silkeborg og IUI?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg kender en der blev insemineret dernede og så vidt jeg ved var de gode og kompetente dernede...
Mulllesmor skriver: jeg kender en der blev insemineret dernede og så vidt jeg ved var de gode og kompetente dernede...
Tak
Ved du om det lykkedes?
Har kun hørt godt om dem.. Men ellers kan jeg anbefale Elin Poulsen i tværgade.. (Silkeborg)
ja Elin er bare super super sød hende kan jeg kun tilslutte mig
Kan anbefale kvindeklinikken. Flere af mine veninder har gået dernede. Nogle gik ved elin først men de var så utilfredse med hende at de skiftede til kvindeklinikken og det var de SÅ glade for
dkb skriver: Tak Ved du om det lykkedes?
Insemination er en meget simpel procedure og der er samme succesrate alle steder. Pøj pøj med det.
Det gjorde det desværre ikke da hun har en kronisk tarmsygdom og svær indo som gør det mere end svært
Mulllesmor skriver: Det gjorde det desværre ikke da hun har en kronisk tarmsygdom og svær indo som gør det mere end svært
Okay. Øv for din veninde
men tak for svar
modesty skriver: Insemination er en meget simpel procedure og der er samme succesrate alle steder. Pøj pøj med det.
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128