Indlagt på patienthotellet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg bar li fundet ud af at jeg skal indlægges en uge inden kejsersnit til aflastning og ks skal laves i uge 35, grundet komplikationer,

jeg skal indlægges på patienthotellet 7 dage inden ks også skal vi jo efterfælgende på neo,

Hvordan er det at være indlagt på patienthotellet?

Jeg har 3 små børn derhjemme, som jeg ikke aner hvordan jeg skal undvære SÅ længe, hvis jeg ikke må komme hjem og kigge til dem et par gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

Christine

Anonym skriver:

Jeg bar li fundet ud af at jeg skal indlægges en uge inden kejsersnit til aflastning og ks skal laves i uge 35, grundet komplikationer,

jeg skal indlægges på patienthotellet 7 dage inden ks også skal vi jo efterfælgende på neo,

Hvordan er det at være indlagt på patienthotellet?

Jeg har 3 små børn derhjemme, som jeg ikke aner hvordan jeg skal undvære SÅ længe, hvis jeg ikke må komme hjem og kigge til dem et par gange

De må vel besøge dig på patienthotellet? Der er lidt mere stille og roligt  end på sengeafdelingerne, synes jeg. Og mere adgang til besøg   Men det kommer måske an på hvilke komplikationer der er i forbindelse med din graviditet?

Jeg var på Skejby og fik ks med alle tre børn, men var kun på patienthotel den første gang.

Kan godt forstå du kommer til at savnet de andre børn 

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

De må vel besøge dig på patienthotellet? Der er lidt mere stille og roligt  end på sengeafdelingerne, synes jeg. Og mere adgang til besøg   Men det kommer måske an på hvilke komplikationer der er i forbindelse med din graviditet?

Jeg var på Skejby og fik ks med alle tre børn, men var kun på patienthotel den første gang.

Kan godt forstå du kommer til at savnet de andre børn 

Jo, det ville bare være meget nemmere, at jeg tog hjem, end at bedste eller far skulle til at pakke til små børn og tage dem et sted hen hvor der ikke var noget "for dem" alligevel.....

Grundet mit ks sprang under sidste graviditet, vil de indlægge mig til aflastning ugen optil

Jeg blir fulgt i Skejby, men får lov at føde i Viborg, ligesom de andre gange

Anmeld

17. marts 2015

Christine

Anonym skriver:

Jo, det ville bare være meget nemmere, at jeg tog hjem, end at bedste eller far skulle til at pakke til små børn og tage dem et sted hen hvor der ikke var noget "for dem" alligevel.....

Grundet mit ks sprang under sidste graviditet, vil de indlægge mig til aflastning ugen optil

Jeg blir fulgt i Skejby, men får lov at føde i Viborg, ligesom de andre gange

Ja det kan jeg godt forstå. Umiddelbart vil jeg tro de vil anbefale dig at blive på hotellet, men de kan jo ikke tvinge dig til noget   Det er underligt de ikke har fortalt noget om det.

Det kommer måske også an på hvornår det skete i sidste graviditet.

Nu har jeg selv fået 3 ks Men ønsker mig så meget en nummer 4 engang. Må jeg spørge om man er i tvivl hvis ks arret brister?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.