Jeg skal forsøge at gøre historien kort.
Jeg er sammen med en mand som er 5 år yngre end jeg selv. Han levede det vilde liv indtil han mødte mig. Han har en enorm omgangskreds, som han gerne ses med flere gange om ugen.
Han er sports aktiv også flere gange om ugen.
Da vi mødte hinanden skruede han dog en helt del ned for alle de tinghan plejede at foretage sig - bla. tager han kun sjældent i byen nu i modsætning til tidligere.
Han var meget interesseret i hurtigt at få et barn (grundet min forholdsvis høje alder). Vi skal have barn til november.
Jeg er gået i gang med redebyggeriet, men det er han i bestemt ikke. Han er afsted til sport ca. 2 gange om ugen. Spiller kort med et par kammerater ca. 2 gange om ugen. Derudover ses han med en kammerat ca. en gang om ugen, og det er her det går galt for mig. Ofte bliver han inviteret hjem til kammeraten og spise. Så sidder de og hygger, min kæreste, kammeraten, hans kæreste og deres barn. Jeg synes ærligt det er ret underligt at jeg aldrig bliver inviteret med, er det bare mig? Denne kammerat kommer ALDRIG og besøger os, så jeg har faktisk kun set ham et par enkelte gange...
Anmeld