Mon den er der? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2015

Ønsker en lille spire..

Hejsa alle sammen. 

Jeg har ALTID en cyklus på 26 dage. Min sidste menstruation startede d. 15. Februar, så jeg burde have  fået den igen i torsdags. Den er dog udebleven  men.. Alligevel har jeg hverken set skyggen af en positiv graviditetstest. Kunne i realiteten være 4+4 jo. 

Her til aften har jeg dog haft meget meget lidt brunligt udflåd. Det kunne være starten på menstruation,men det får jeg normalt aldrig. Min menustration starter altid med ren blødning. Hvad kan det betyde? Som sagt har mine cyklusser altid været regelmæssige . Håber på et svar. 

/Caroline. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

April-baby

Hvis i ønsker det virkelig meget og tænker over det. Kan det godt gøre så din mens bliver væk (: 

Anmeld

16. marts 2015

Ønsker en lille spire..

April-baby skriver:

Hvis i ønsker det virkelig meget og tænker over det. Kan det godt gøre så din mens bliver væk (: 

Jaa.. Det ved jeg godt.  Men det er 10 forsøg og det er ikke sket at den er udebleven ved 'tankens kraft' tidligere... Men håber jo bare så meget 

Anmeld

16. marts 2015

April-baby

Ønsker en lille spire.. skriver:

Jaa.. Det ved jeg godt.  Men det er 10 forsøg og det er ikke sket at den er udebleven ved 'tankens kraft' tidligere... Men håber jo bare så meget 

Troede jeg heller ikke det kunne, DS vi prøvede anden gang gik jeg hele 10 dage over tid

Os gad jeg ikke tænke så meget over det, men prøv at tage en test imorgen eller overmorgen og se hvad den siger (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.