Råd mod slim og hoste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
6 svar
3 synes godt om
16. marts 2015

CaWi

Min dreng på tre er blevet forkølet. Han hoster og hoster, og ofte kan man høre hvordan der også er meget slim.

Findes der noget hostesaft/slimløsende til så små børn?

Eller er der nogen der har nogle gode husmor råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Mor1986

CAWI skriver:

Min dreng på tre er blevet forkølet. Han hoster og hoster, og ofte kan man høre hvordan der også er meget slim.

Findes der noget hostesaft/slimløsende til så små børn?

Eller er der nogen der har nogle gode husmor råd?

Vores datter på 2 år og 9 mdr hoster også helt vildt i tiden. Med slim. Jeg piller et løg og deler det i to. Det stiller jeg på en tallerken i hendes værelse og det er altså som om det hjælper. 

Jeg sov med hende i nat hvor vi også havde et løg på værelset og vi sov begge hele natten 

Anmeld

16. marts 2015

CaWi

Mor1986 skriver:

Vores datter på 2 år og 9 mdr hoster også helt vildt i tiden. Med slim. Jeg piller et løg og deler det i to. Det stiller jeg på en tallerken i hendes værelse og det er altså som om det hjælper. 

Jeg sov med hende i nat hvor vi også havde et løg på værelset og vi sov begge hele natten 

Det kunne være jeg skulle prøve det. Det lugter ikke så slemt at man ikke kan sove vel?

Anmeld

16. marts 2015

Mor1986

CAWI skriver:

Det kunne være jeg skulle prøve det. Det lugter ikke så slemt at man ikke kan sove vel?

Nej det synes jeg ikke. Nu fik jeg i går valgt et løg der var pænt strid i øjnene. Så det sved lidt. Men jeg hang i. Og det gav hosten ved os begge ro.

Anmeld

16. marts 2015

Ciss

Kølig temperatur i soverommet, godt udluftet rum, bygge opp under puden med sammenrullede tæpper/puder for at få hævet hovedet, Ingen mælk eller nødder.

Det er vel de bedste tips jeg har.

Anmeld

16. marts 2015

CaWi

Tak for råd til bedre nattesøvn

Hvad kan man så gøre i dagtimerne?  

Anmeld

17. marts 2015

Ciss

CAWI skriver:

Tak for råd til bedre nattesøvn

Hvad kan man så gøre i dagtimerne?  

Undgå stearinlys, duftlys, stegeos, alle former for parfume, lufte godt ud, give lunken/lun drikke og evn sidde med varmepude om man synes, det lindrer.

God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.