Hvad gør man???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
8 svar
2 synes godt om
16. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

min  eks 'mand' har misbrugt mit hævekort og hævet hver en krone og er så kommet og sat børnene af uden yderligere varsel. 

Hvad skal jeg dog gøre? Har prøvet snakke med min familie, de kan ikke hjælpe - og har prøvet banken og episoden er selvf anmeldt men det tager jo tid

har nogle stået i samme situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

SandraXOXO

Jeg har desværre stået det samme sted. Det var ikke fedt, nøj hvor havde jeg lyst til at banke ham! Og jeg er ellers ret fredelig. Jeg måtte sælge ud af mine ting for at få råd til mad til mine børn. Tænk at nogle mænd kan være så svinske!! 

Anmeld

16. marts 2015

CaWi

Kan banken ikke hjælpe med et bevilget overtræk? Når nu du har forklaret dem situationen, og din eks er politianmeldt?

Har du fået spæret kortet, og bedt om nyt kort?

Anmeld

16. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Hej alle.

min  eks 'mand' har misbrugt mit hævekort og hævet hver en krone og er så kommet og sat børnene af uden yderligere varsel. 

Hvad skal jeg dog gøre? Har prøvet snakke med min familie, de kan ikke hjælpe - og har prøvet banken og episoden er selvf anmeldt men det tager jo tid

har nogle stået i samme situation?

Du skal få en kopi af din anmeldelse, have div bank oplysninger, og så tager du på kommunen imorgen og hører om de har mulighed for at hjælpe dig med en enkelt ydelse.. 

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Kan banken ikke hjælpe med et bevilget overtræk? Når nu du har forklaret dem situationen, og din eks er politianmeldt?

Har du fået spæret kortet, og bedt om nyt kort?

Banken vil ikke hjælpe .

- kortet er spæret.

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg har desværre stået det samme sted. Det var ikke fedt, nøj hvor havde jeg lyst til at banke ham! Og jeg er ellers ret fredelig. Jeg måtte sælge ud af mine ting for at få råd til mad til mine børn. Tænk at nogle mænd kan være så svinske!! 

Har jeg ikke rigtig mulighed for . Det er ikke så længe Siden vi gik fra hinanden, og han har taget ALT hvad vi ejede. 

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Du skal få en kopi af din anmeldelse, have div bank oplysninger, og så tager du på kommunen imorgen og hører om de har mulighed for at hjælpe dig med en enkelt ydelse.. 

Har prøvet snakke med dem, de siger der er lang ventetid /:

Anmeld

16. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Har prøvet snakke med dem, de siger der er lang ventetid /:

Du skal møde op personligt, de skal behandle sagen her og nu i sådanne tilfælde

Anmeld

16. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg synes du skal melde dig ind i facebook gruppen "Søstergruppen hjælper med hjertet <3"

Vi er fordelt over hele landet og hjælper hinanden med alt hvad vi kan. Der er tidligere nogen der har hjulpet med 2-4 store inkøbsposer fuldt med alt muligt fordi der var nogen der ganske enkelt ikke havde nogen penge. Der er også flere skraldere, måske der er en nær dig, som vil skralde lidt til dig, så du trodsalt har noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.