%20 hvornår ? Toy R Rus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.305 visninger
26 svar
11 synes godt om
16. marts 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved hvornår Toy R Rus har 20% ? Min søn har fået stjålet hans cykel  jeg har ikke råd til at give fuld pris lige nu. Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Stumpen

ved det ikk, men tænker om du ikke kunne købe en brugt? 

Anmeld Citér

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

ved det ikk, men tænker om du ikke kunne købe en brugt? 

Nej, kan ikke finde den brugt. Det skal være præcis den da det er min skyld den er væk. Har sagt til ham at vi tager den snart frem så han ved ikke at den er stjålet.

Anmeld Citér

16. marts 2015

larven

Anonym skriver:

Nej, kan ikke finde den brugt. Det skal være præcis den da det er min skyld den er væk. Har sagt til ham at vi tager den snart frem så han ved ikke at den er stjålet.

Jeg tror måske de har i denne måned.men jeg er ikke sikker.de plejer at have det en gang her først på foråret mener jeg.men hvis du er tilmeldt deres nyhedsbrev får man en mail om det.

Anmeld Citér

16. marts 2015

Stumpen

Anonym skriver:

Nåh på den måde...

Anmeld Citér

16. marts 2015

TNBC

Er der nogen der ved hvornår Toy R Rus har 20% ? Min søn har fået stjålet hans cykel  jeg har ikke råd til at give fuld pris lige nu. Tak

Der er forskellige tilbud til tider.

men du kan jo prøve at lægge et billede inde her af cyklen, måske nogen kender et sted man kan købe den eller kender nogen der sælger den. Og hvor du bor.

har du anmeldt den? Det sker jo at man kan få den tilbage.

Anmeld Citér

16. marts 2015

Miss Thunder

jeg ved ikke om de stadig kører med det. Men hvis du bor i nærheden af en bilka så havde de 20% der i weekenden på netop cykler.

Anmeld Citér

16. marts 2015

Anonym trådstarter

larven skriver:

Jeg tror måske de har i denne måned.men jeg er ikke sikker.de plejer at have det en gang her først på foråret mener jeg.men hvis du er tilmeldt deres nyhedsbrev får man en mail om det.

Så har jeg lige tilmeldt mig. Håber virkelig at de snart har noget 20% eller mere

Anmeld Citér

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Thunderangel skriver:

jeg ved ikke om de stadig kører med det. Men hvis du bor i nærheden af en bilka så havde de 20% der i weekenden på netop cykler.

Nej du forstår det ikke. Det skal være den cykel, da han ikke ved at hans er blevet stjålet. 

Anmeld Citér

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Der er forskellige tilbud til tider.

men du kan jo prøve at lægge et billede inde her af cyklen, måske nogen kender et sted man kan købe den eller kender nogen der sælger den. Og hvor du bor.

har du anmeldt den? Det sker jo at man kan få den tilbage.

Min selvrisiko er på 2000 og cykel er desværre under 2000 så den er på egen regning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.