Kønstest med bagepulver :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2015

Mutti2

mortilfreja skriver:

Var det natron eller bagepulver Du brugte? 

Natron  har ikke hørt man kan bruge bagepulver før. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

amkjaer

Har prøvet kåde natron og bagepulver i begge mine graviditeter. Begge gange sagde til pige med begge dele og jeg har en dreng og en mere på vej så ingen god succesrate her

Anmeld

16. marts 2015

modesty

mortilfreja skriver:

Jeg faldt over et indlæg på en anden graviditetsside hvor der er nogen der fra 10. Uge har lavet en kønstest ved brug af natron eller bagepulver.

Er der nogen af jer der har prøvet den og hvor den passer?

En teskefuld natron/bagepulver i urinen. Hvis det bruser er det en dreng hvis ikke er det en pige 

Jeg prøvede med natron i den ene kop, der skete intet og bagepulver i den anden og der bruste det op 

Er det natron eller bagepulver man så skal bruge? Hahaha 

Pjat. 

Anmeld

17. marts 2015

mortilfreja

modesty skriver:

Pjat. 

Ja det er pjat, men alligevel sjovt at se hvor mange den passede på 

Anmeld

17. marts 2015

namaha

Jeg lavede en først hvor jeg hældte natron op i en beholder med urin den sagde en dreng, men det var MEGET lidt den skummede

Sp fik jeg at vide man skulle gøre det anderledes 

ømen skulle hælde urin og i en beholder med natron, og her skummede det helst vildt! 

Vi venter os en lille, sund og rask pige 

Anmeld

17. marts 2015

August2015

Ayasmor skriver:

Jeg prøvede med natron, hvilket viste pige (der skete intet) og ud kom en dreng

Præcis det samme her... natron-testen sagde en pige... kønsscanningen viste kort tid efter, at vi venter os en lille dreng :-)

Anmeld

17. marts 2015

Milas14

Har prøvet med bagepulver Idag og det var meget skummende hehe... Ved ikke endnu hvad køn det er, men en dreng mere skal være velkommen

Anmeld

17. marts 2015

Ayasmor

August2015 skriver:

Præcis det samme her... natron-testen sagde en pige... kønsscanningen viste kort tid efter, at vi venter os en lille dreng :-)

Giver ikke så meget for de teste, men man kan jo lige så godt bruge ventetiden på noget :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.