Kan jeg værre gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2015

Anonym trådstarter

Hey alle sammen

lidt om mig. Min mand og jeg bliv for første gang forældre til en smuk lille pige som er 7+ månede. Efter jeg fødte hende efter få måneder fik jeg en kobberspiral. Siden jeg fik den har min menses altid ca kommet mellem 21-25 dagen på hver månede. Men allerede igår aftes var der rødt blød på papiret. Og det sådan lidt gammelt blød. 

Tænker i det samme som jeg tænker???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen der vil dele deres tanker med mig?

Anmeld

16. marts 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hey alle sammen

lidt om mig. Min mand og jeg bliv for første gang forældre til en smuk lille pige som er 7+ månede. Efter jeg fødte hende efter få måneder fik jeg en kobberspiral. Siden jeg fik den har min menses altid ca kommet mellem 21-25 dagen på hver månede. Men allerede igår aftes var der rødt blød på papiret. Og det sådan lidt gammelt blød. 

Tænker i det samme som jeg tænker???

Hvad vil du gerne have, at vi skal tænke? 

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvad vil du gerne have, at vi skal tænke? 

Jeg siger ikk at i skal tænke hvad jeg tænker og tvivler om men jeg spørger om i få samme tanker ud fra de oplysninger jeg giver. 

Anmeld

16. marts 2015

MorDk

Det kan være ubalance dernede... hvis du er i tvivl om du er gravid så må du prøve at tage en test. 

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det kan være ubalance dernede... hvis du er i tvivl om du er gravid så må du prøve at tage en test. 

Okay 

ja det kan også være 

men tænkte at jeg lige vil prøve at spørger herinde før jeg begynder at købe teste og går amok med at teste 

men tak for svar. Må vente og se tiden an 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.