Brunt udflåd i 15 uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2015

Emisoph

Anonym skriver:

Puha der er mange telefon numre til den afd på OUH men jeg må prøve ringe til en af dem nej jeg går heller ikke ud fra der er noget galt, jeg har heller ikke smerter eller noget i maven så baby har det vidst stadig godt men det er nok rart at få det tjekket så jeg ikke skal gå og være bekymret  

Giv endelig en update ved lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Emisoph skriver:

Giv endelig en update ved lejlighed

Jeg venter på min læge ringer tilbage til mig så vi kan finde ud af om jeg skal være bekymret eller hvad jeg skal  

Anmeld

16. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg er i 15 uge og var for tre uger siden til nf hvor alt var perfekt og vores tal var1:16415. Jeg har i en uges tid haft en lille smule brunt udflåd, mest når jeg har tørret mig efter jeg har tisset, men har gået med trussebind da der en gang ellers er røget lidt ud. Det er ligesom udflåd syntes jeg, bare lysebrunt. Der kan gå en dag hvor det kommer en eller to gange når jeg tørrer mig og så er der gået en hel dag uden der har været noget. Jeg ved ikke helt, skal jeg være bekymret? Det er første gang jeg er gravid. Skal jeg kontakte min læge og hvad gør han? Gynækologisk undersøgelse eller er det en scanning jeg skal til evt? Håber nogle kan hjælpe mig 

Du skal kontakte din læge når det står på i flere dage.. 

Jeg startede selv med brunligt udflåd i onsdags, og det har desværre vist sig at fosteret ikke er i live mere, jeg er dog godt nok kun 7 uger henne. 

Hellere blive tjekket en gang for meget, end en for lidt.. Jeg x for alt er som det skal være  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.