Jeg svigter mine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. marts 2015

Anonym trådstarter

Sådan føler jeg det virkelig lige nu 

jeg er 4 gangs gravid, knap halvvejs og har været småsyg siden nov og næsten konstant syg siden nytår, hvor jeg bla har måtte igennem penicillin behandling. 

Har stadig forhøjet infektionstal men ikke nok til at de vil give ny behandling. De siger min krop er lang tid om at bekæmpe bla sygdommen og infektionen især da jeg i forvejen har nedsat immunforsvar og så pga graviditeten 

har dage hvor det går rimeligt og dage hvor jeg konstant ligger i sengen og er slået helt ud, og hvor jeg bla får let feber 

i dag kæmpede jeg mig ud af sengen mens der ikke var nogen hjemme, og sad i 2.5 time og orkede intet, havde det så skidt og til sidst måtte jeg finde sengen igen. Har store smerter i hofte/bækken og haft tegn på bækkenløsning længe som kun er taget til  

da ungerne kommer hjem har jeg sådan lyst til at kramme og være sammen med mine dejlige børn, men kan slet ikke overskue det fordi jeg er så dårlig  hvad er jeg for en mor som ikke kan overskue sine egne børn. Savner dem og føler virkelig jeg de sidste par måneder har svigtet dem  

er så frustreret over at have det skidt konstant og gør det ikke bedre at det at tage sig sammen og bare være der for mine unger konstant er en umulighed. De har bare fortjent så meget mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

Moar2011

Synes ikke du er en dårlig mor, du har jo ikk selv valgt at ha det SÅ skidt og hvis du ku havde du nok gjort det der sku til for at blive rask men der er jo ikke mere du kan gøre

Anmeld

15. marts 2015

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Synes ikke du er en dårlig mor, du har jo ikk selv valgt at ha det SÅ skidt og hvis du ku havde du nok gjort det der sku til for at blive rask men der er jo ikke mere du kan gøre

Selvom jeg et sted godt ved du har ret, føler jeg stadig jeg svigter. Mine børn har ikke valgt og kan ikke være derfor dem selvom de har brug for mig. Heldigvis er far fantastisk og udfylder godt, en del af det der mangler i mit fravær 

Anmeld

16. marts 2015

lille-fisen

Selvfølgelig er du ikke en dårlig mor!  Du er dårlig og det kan du ikke gøre for. Derudover er det jo kun for en periode. Børn kan trods alt holde til meget og tvivler på de lider nogen overlast når de også har så god en far du kan jo altid lige tage en snak med dem om at mor bare er træt og dårlig for tiden og hvorfor, men at det ikke kommer til at vare forevigt. Det er ok - sådan er det jo 

Anmeld

16. marts 2015

Moar2011

Anonym skriver:

Selvom jeg et sted godt ved du har ret, føler jeg stadig jeg svigter. Mine børn har ikke valgt og kan ikke være derfor dem selvom de har brug for mig. Heldigvis er far fantastisk og udfylder godt, en del af det der mangler i mit fravær 

Sådan tror jeg, vi r mange mødre der r sån, men så det vigtig at isted for at bruge så meget energi på det trælse og som du ikk ka gøre fra eller til alligevel så brug energien på at blive rask 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.