Sådan føler jeg det virkelig lige nu 
jeg er 4 gangs gravid, knap halvvejs og har været småsyg siden nov og næsten konstant syg siden nytår, hvor jeg bla har måtte igennem penicillin behandling.
Har stadig forhøjet infektionstal men ikke nok til at de vil give ny behandling. De siger min krop er lang tid om at bekæmpe bla sygdommen og infektionen især da jeg i forvejen har nedsat immunforsvar og så pga graviditeten
har dage hvor det går rimeligt og dage hvor jeg konstant ligger i sengen og er slået helt ud, og hvor jeg bla får let feber
i dag kæmpede jeg mig ud af sengen mens der ikke var nogen hjemme, og sad i 2.5 time og orkede intet, havde det så skidt og til sidst måtte jeg finde sengen igen. Har store smerter i hofte/bækken og haft tegn på bækkenløsning længe som kun er taget til
da ungerne kommer hjem har jeg sådan lyst til at kramme og være sammen med mine dejlige børn, men kan slet ikke overskue det fordi jeg er så dårlig
hvad er jeg for en mor som ikke kan overskue sine egne børn. Savner dem og føler virkelig jeg de sidste par måneder har svigtet dem
er så frustreret over at have det skidt konstant og gør det ikke bedre at det at tage sig sammen og bare være der for mine unger konstant er en umulighed. De har bare fortjent så meget mere 
Anmeld