Er det overhovedet muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2015

CH2012

Har i dag mærket det jeg ville kalde et ordenligt smølfespark i den nederste del af maven. Jeg er 11+2. Er det overhovedet muligt, at det er bebs eller er det mine tarme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

DortheL

CH2012 skriver:

Har i dag mærket det jeg ville kalde et ordenligt smølfespark i den nederste del af maven. Jeg er 11+2. Er det overhovedet muligt, at det er bebs eller er det mine tarme? 

Her anden gang, mærkede jeg små "gnidninger" helt nederst, da jeg var 11+4. Jeg var i tvivl. Men da det fortsat, var jeg ikke i tvivl længere. Har mærket hver dag siden, og er nu 28+2 :-) 

Anmeld

15. marts 2015

CH2012

DortheL skriver:

Her anden gang, mærkede jeg små "gnidninger" helt nederst, da jeg var 11+4. Jeg var i tvivl. Men da det fortsat, var jeg ikke i tvivl længere. Har mærket hver dag siden, og er nu 28+2 :-) 

Okay... Spændende  I sidste ende ved jeg jo godt, at jeg bare må vente og se hvad der sker  Glæder mig rigtig meget til fredag - der står den på nakkefoldsscanning 

Anmeld

16. marts 2015

minførste

Da jeg var kommet hjem fra nakkefoldsscanningen og lå på sofaen og hvilede mærkede jeg også et spark meget tydeligt. Jeg blev meget overrasket og var da også længe i tvivl om det nu også var rigtigt... Nu hvor jeg er i slutningen af min graviditet så ved jeg at det var rigtig nok (kan ikke forklare hvorfor &nbsp selvom jeg ikke mærkede det igen før efter uge 20 

Anmeld

16. marts 2015

CH2012

minførste skriver:

Da jeg var kommet hjem fra nakkefoldsscanningen og lå på sofaen og hvilede mærkede jeg også et spark meget tydeligt. Jeg blev meget overrasket og var da også længe i tvivl om det nu også var rigtigt... Nu hvor jeg er i slutningen af min graviditet så ved jeg at det var rigtig nok (kan ikke forklare hvorfor &nbsp selvom jeg ikke mærkede det igen før efter uge 20 

Hvor hyggeligt 

Jeg mærkede det lige igen nu her... Begynder at tænke mere at der små spark derinde fra, men omvendt synes jeg også det er virkelig vildt hvis der vitterlig kan ske allerede... 

Anmeld

16. marts 2015

CH2012

Mærkede det igen  lige her før... Begynder at tænke mere at det kan være "spark" - men synes godt nok også det er vildt hvis det er det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.