Råd mod voldsom hoste og åndedrætbesvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. marts 2015

SandraXOXO

Som så mange andre ligger vi syge herhjemme, jeg har dog ikke kunne slappe af da hjem og børn jo stadig skal passes, hentes, købes ind osv og nu er det så slemt at jeg dårligt kan få luft, kan ikke stå op uden at blive svimmel, og det trykker og gør ondt i brystkassen. Har i nogle råd? Kan først komme til læge i morgen og er alene med børnene.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

Lisette W

SandraXOXO skriver:

Som så mange andre ligger vi syge herhjemme, jeg har dog ikke kunne slappe af da hjem og børn jo stadig skal passes, hentes, købes ind osv og nu er det så slemt at jeg dårligt kan få luft, kan ikke stå op uden at blive svimmel, og det trykker og gør ondt i brystkassen. Har i nogle råd? Kan først komme til læge i morgen og er alene med børnene.  

Ring til vagtlægen og fortæl hvordan du har det. Det er vigtigt at kunne trække vejret! Ring til nogen som kan komme og tager over med pasningen af børnene.

Anmeld

16. marts 2015

Frk.S

Jeg håber du er kommet til læge - det kunne godt være lungebetændelse - og det skal jo behandles.

Jeg håber også, hvis der er tale om dét, at du kan få noget hjælp til dine børn.

Jeg ved godt at man ikke kan melde sig syg fra at være mor, men man skal godt nok også passe på sig selv. Selv var jeg syg nærmest hele januar. Som i SYG!!!! Ikke bare småskranten, men det startede ud med en influenza, som på trods af 40 i feber blev "ignoreret" for jeg havde jo ligesom børn at tage mig af. Det udviklede sig til en voldsom lungebetændelse (og deraf fortsat 40 i feber, åndenød, voldsom hoste og svimmelhed). Mine tal var så elendige at min læge sagde, at havde jeg været gammel og svag havde jeg virkelig været i krise. 

Så, husk også at passe på dig selv. 
God bedring. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.