Bule i hovedet ?? (Væske?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.345 visninger
4 svar
4 synes godt om
14. marts 2015

Cecilieparbst

Hej alle. 

Min søn har fået en stor bule i 

baghovedet, og den er blød som om der er væske i .. 

Ringet til vagtlægen og de så et billede af det og mente ikke der var nogen grund til bekymring lige nu.. Jeg skulle bare se tiden an.. MEN er jo stadig meget nervøs og ville hører om der var nogen der havde oplevet det samme ? Hvis ja, hvad det var? 

På forhånd tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

moaren

Cecilieparbst skriver:

Hej alle. 

Min søn har fået en stor bule i 

baghovedet, og den er blød som om der er væske i .. 

Ringet til vagtlægen og de så et billede af det og mente ikke der var nogen grund til bekymring lige nu.. Jeg skulle bare se tiden an.. MEN er jo stadig meget nervøs og ville hører om der var nogen der havde oplevet det samme ? Hvis ja, hvad det var? 

På forhånd tak for svar.

Hej 

Hvor gammel er din søn og hvad er status idag? Har han slået sig, eller er den kommet af sig selv?

Anmeld

16. marts 2015

Cecilieparbst

Han er 5 mdr og har slået hovedet ned i et træ gulv.. 

Han blev indlagt igår fordi lægerne skulle være sikre på han ikke havde indre skader i hovedet. Vi blev idag udskrevet da det er en bule han har fået fra faldet og intet at være nervøse for, lægen forklarede det var fordi blodet suget væske til og derfor føltes den så blød. 

Så intet at være nervøse for :-)

Anmeld

16. marts 2015

missehxx

Min slog hovedet ned i gulvet for nogle dage siden og fik en enorm blød bule mellem øjnene lige over næsen.. 

Han er stadig ret hævet, men tror bare han har ramt skidt..

han opfører sig fuldstændig som han plejer så jeg har ikke kontaktet lægen ��

Anmeld

16. marts 2015

Cecilieparbst

missehxx skriver:

Min slog hovedet ned i gulvet for nogle dage siden og fik en enorm blød bule mellem øjnene lige over næsen.. 

Han er stadig ret hævet, men tror bare han har ramt skidt..

han opfører sig fuldstændig som han plejer så jeg har ikke kontaktet lægen ��

Det er det samme med min, blev bare nervøs fordi bulen kom et par dage efter faldet. Men det var heldigvis også helt normalt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.