Meget tydelig test evt. tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. marts 2015

Anonym trådstarter

Hejsa ☺

Jeg testede positiv igår efter at være gået over tid. Sku ha haft mens i mandags eller tirsdag. Testen blev positiv efter ca 10 sek og efter ca 30 sek så testen sådan ud. Jeg sku ca være 4+5 idag.. Andre der har prøvet at teste meget positiv så tidligst hvor det evt var tvillinger eller bare havde haft tidlig ÆL?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

S*DD

Anonym skriver:

Hejsa ☺

Jeg testede positiv igår efter at være gået over tid. Sku ha haft mens i mandags eller tirsdag. Testen blev positiv efter ca 10 sek og efter ca 30 sek så testen sådan ud. Jeg sku ca være 4+5 idag.. Andre der har prøvet at teste meget positiv så tidligst hvor det evt var tvillinger eller bare havde haft tidlig ÆL?

Jeg testede så tydeligt da jeg var 4+2 og der er kun en

Da jeg var 4+3 var mit hcg niveau på 400

Og det er meget normalt

Anmeld

14. marts 2015

amkjaer

Min var også så tydelig så tidlig og også kun 1 her :-)

Anmeld

14. marts 2015

lineog4

Alle mine har været meget tydelige med det samme jeg var gået over tid og der har aldrig været mere end en 

Anmeld

14. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hejsa ☺

Jeg testede lige så tydeligt som dig 4+6 og jeg fik "kun" én lille pige ud af det

Det er noget med at hcg vidt nok fordobler sig pr døgn i starten(eller sådan noget lignende). Så det lyder meget sandsynligt at få en sådan fin test på det tidspunkt

stort tillykke 

Anmeld

14. marts 2015

julielind

Tillykke med graviditeten!  Jeg har selv Idag testet ligeså positiv inden for 10 sek(er 3+6). Overvejede også om mon der kan være mere end en, men tænker at der måske er nogle der danner HCG hurtigere end andre, så tror det er meget normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.