for satan da!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2009

oo

JA! først og fremmest endnu en gang tak for jeres tråd med gode ønsker og rigtig dejlige beskeder, den har hjulpet mig igennem nogle rådne timer her til morgen. de hjalp, alle jeres krydsede fingre, for jeg skal i behandling!!!!

Søren sidder på et kedeligt kursus i Odense og har sendt smser med "jeg elsker dig" hele morgenen. jeg fik et nervøst sammenbrud igår aftes og sagde, at jeg godt kunne forstå hvis han ikke kunne elske en kvinde der ikke duede - en blanding af nervøsitet over om vi mon kom i behandling i september og så at terminsdatoen for det første barn er lige om lidt.

Når Majastina skriver, at hun syntes jeg er stærk, så tænker jeg på en sang af Tori Amos, som lyder sådan her:

she's convinced she could hold back a glacier/but she couldn't keep Baby alive/doubting if there's a woman in there somewhere.

det er præcist sådan jeg føler det indeni.
jeg skal scannes første gang den 8. september, to dage før jeg havde termin ... underlig følelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

ChatH

TILLYKKE SØDE Hvor er det bare fantastisk!!!
Er så glade på jeres vegne!!!

Mange knus Chatarina

Anmeld

31. august 2009

Bondepigen

Årh, hvor er jeg glad for at du skal i behandling.   

Jeg kan godt forstå, det er en underlig fornemmelse med de 2 dage før termin for 1.graviditet. Men denne gang MÅ og SKAL det lykkes for jer.

Er helt 100 på at I begge bliver fantastiske forældre!!! For den dag kommer, jeg kan simpelthen ikke tro andet!!

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Hurraaaaa, hvor er det dejligt at i kommer i behandling igen nu....

Så behøver vi bare  for at resultaterne hurtigt vil vise sig for jer....

Anmeld

31. august 2009

anna-jonas

Åhhhh............søde Trine. Det er ikke rart at gå rundt og have det, som du har det. Alle de forbandede tanker og den skide nervøsitet..................og sorgen over det mistede barn.
Håber virkelig at det lykkes for jer denne gang, og at i står med en baby næste sommer.

Knuser Mette

Anmeld

31. august 2009

dorthemus

Først og fremmest KÆMPE TILLYKKE til jer....hvor er jeg glad på jeres vegne. Krydser fingre og håber det bedste...kan godt forstå, at det sætter mange tanker igang, især fordi det falder sammen med din tidligere graviditet.

Det blir så spændende at følge

Masser af kram herfra

Anmeld

31. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Tillykke med at du skal i gang med behandling.
Jeg håber alt det bedste for jer.

Jeg kan fuld ud forstå dine tanker i henhold til din mand, selvom de er irrationelle, og du 100 % er god nok. Men det er typisk at man bebrejder sig selv en masse som man slet ikke fortjener. Vi fortjener alle at være lykkelige. Ikke mindst du der tilsyneladende har været igennem en masse.
Må jeg spørge hvad der skete med den første?

Knus Rie

Anmeld

31. august 2009

oo

RGN skriver:

Tillykke med at du skal i gang med behandling.
Jeg håber alt det bedste for jer.

Jeg kan fuld ud forstå dine tanker i henhold til din mand, selvom de er irrationelle, og du 100 % er god nok. Men det er typisk at man bebrejder sig selv en masse som man slet ikke fortjener. Vi fortjener alle at være lykkelige. Ikke mindst du der tilsyneladende har været igennem en masse.
Må jeg spørge hvad der skete med den første?

Knus Rie

ja, det må du gerne jeg blev gravid udenfor livmoderen og fik først en sprøjte med cellegift for at slå fosteret ihjel, men endte alligevel på operationsbordet for at få det fjernet da jeg var i 9. uge

Anmeld

31. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Tak fordi jeg måtte spørge.

Det gør mig virkelig ondt at høre.
Det har have været en dobbel hård omgang for dig.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig. At det snart lykkes for dig at blive gravid og du får den dejligste lille prins eller prinsesse.

Anmeld

31. august 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

JA! først og fremmest endnu en gang tak for jeres tråd med gode ønsker og rigtig dejlige beskeder, den har hjulpet mig igennem nogle rådne timer her til morgen. de hjalp, alle jeres krydsede fingre, for jeg skal i behandling!!!!

Søren sidder på et kedeligt kursus i Odense og har sendt smser med "jeg elsker dig" hele morgenen. jeg fik et nervøst sammenbrud igår aftes og sagde, at jeg godt kunne forstå hvis han ikke kunne elske en kvinde der ikke duede - en blanding af nervøsitet over om vi mon kom i behandling i september og så at terminsdatoen for det første barn er lige om lidt.

Når Majastina skriver, at hun syntes jeg er stærk, så tænker jeg på en sang af Tori Amos, som lyder sådan her:

she's convinced she could hold back a glacier/but she couldn't keep Baby alive/doubting if there's a woman in there somewhere.

det er præcist sådan jeg føler det indeni.
jeg skal scannes første gang den 8. september, to dage før jeg havde termin ... underlig følelse!

KÆMPE STORT TILLYKKE

Hvor er det bare så super dejligt skønt

piiiiisssstttttt: har bare den helt rigtig mave-fornemmelse vedr. bebes til dig i denne omgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.