iui erfaringer faurskov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej piger vi skal snart i behandling hos Anders faurskov i Aalborg. Vi skal starte med iui. 

Vil i dele jeres erfaringer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Hej piger vi skal snart i behandling hos Anders faurskov i Aalborg. Vi skal starte med iui. 

Vil i dele jeres erfaringer? 

Jeg har kun været der til en forundersøgelse og brød mig ikke meget om stedet. Held og lykke 

Anmeld

14. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg har kun været der til en forundersøgelse og brød mig ikke meget om stedet. Held og lykke 

Må jeg spørge hvordan det kan være?  

Anmeld

14. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvordan det kan være?  

Følte mig ikke rigtig hørt. De havde mere travlt med at fortælle om livsstil og BMI. 

Anmeld

14. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Følte mig ikke rigtig hørt. De havde mere travlt med at fortælle om livsstil og BMI. 

Ah okay det er jeg ked af at høre. Ih det er svært når man hører både godt og dårligt, der er også rigtig mange der er utilfreds med dronninglund, lige så mange som der er tilfreds. Det er nok meget forskelligt. Vi valgte kun faurskov for at komme hurtigere til. Fordi vi først kunne komme til dronninglund den 18 august. 

Anmeld

14. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Ah okay det er jeg ked af at høre. Ih det er svært når man hører både godt og dårligt, der er også rigtig mange der er utilfreds med dronninglund, lige så mange som der er tilfreds. Det er nok meget forskelligt. Vi valgte kun faurskov for at komme hurtigere til. Fordi vi først kunne komme til dronninglund den 18 august. 

Jeg er super tilfreds med Dronninglund og valgte dem i tilfælde af iui ikke var vejen frem, for så skulle vi alligevel derop. 

Anmeld

14. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg er super tilfreds med Dronninglund og valgte dem i tilfælde af iui ikke var vejen frem, for så skulle vi alligevel derop. 

Ja den situation havde jeg også tænkt på. Men jeg ved også at jeg ville blive ked af at skulle vente et halvt år på dronninglund hvis jeg blev gravid i første iui forsøg hos faurskov. Så har vi i det mindste forsøgt og hvis vi så får en del forsøg hos ham og det ikke lykkes har jeg sikkert brug for en pause fra alt det behandling uanset hvad. Og den pause kan vi tage mens vi evt venter på ivf eller icsi behandling i dronninglund

Anmeld

14. marts 2015

Fru Ebied

Vi flyttede fra Faurskov til Århus.

Synes ikke de lytter og det virker lidt som en pengemaskine.

Anmeld

14. marts 2015

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Vi flyttede fra Faurskov til Århus.

Synes ikke de lytter og det virker lidt som en pengemaskine.

Okay tak for dit svar. Århus er slet ikke en mulighed for os. Det er enten faurskov nu eller dronninglund om 5 mdr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.