Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. marts 2015

julielind

hej allesammen, 

Jeg er i min første cyklus efter p pille stop, og skulle Idag være 3+6. imorges tog jeg denne graviditetstest som I kan se på billedet. Den blev positiv inden for 10 sekunder. Jeg er selvfølgelig ovenud lykkelig, tør bare ikke tro på det er rigtigt. Det er jo første cyklus efter p pille stop, og havde slet ikke regnet med der ville ske noget før om nogle måneder. er der Nogen der har forstand på hvor sikker man kan være på at den bliver derinde?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

Zenia's mor

julielind skriver:

hej allesammen, 

Jeg er i min første cyklus efter p pille stop, og skulle Idag være 3+6. imorges tog jeg denne graviditetstest som I kan se på billedet. Den blev positiv inden for 10 sekunder. Jeg er selvfølgelig ovenud lykkelig, tør bare ikke tro på det er rigtigt. Det er jo første cyklus efter p pille stop, og havde slet ikke regnet med der ville ske noget før om nogle måneder. er der Nogen der har forstand på hvor sikker man kan være på at den bliver derinde?  

den er god nok og positiv stort tillykke med graviditet 

Anmeld

14. marts 2015

julielind

Zenia's mor skriver:

den er god nok og positiv stort tillykke med graviditet 

Mange tak  Jeg er bare så bange for at miste det hvis hormonerne fra p pillerne kan gå ind og påvirke fostret 

Anmeld

14. marts 2015

CLB

julielind skriver:

hej allesammen, 

Hold da op! 

Wow, den er godt nok flot positiv! 

Min test 3+6 var slet ikke så kraftig rød!

Stort tillykke!

Anmeld

14. marts 2015

julielind

CarolineLB skriver:

Hold da op! 

Wow, den er godt nok flot positiv! 

Min test 3+6 var slet ikke så kraftig rød!

Stort tillykke!

mange tak skal du have. jeg blev også overrasket over at den var SÅ positiv Tillykke til dig også 

Anmeld

14. marts 2015

CLB

julielind skriver:

mange tak skal du have. jeg blev også overrasket over at den var SÅ positiv Tillykke til dig også 

Det er også ret vildt! Tror aldrig jeg har set en så positiv test så tidligt før! (:

og tak!

Anmeld

14. marts 2015

julielind

CarolineLB skriver:

Det er også ret vildt! Tror aldrig jeg har set en så positiv test så tidligt før! (:

og tak!

hehe. tanken har også strejfet mig om jeg kunne være længere henne. men det burde jeg ikke, da jeg kun har været uden p piller i en måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.