Jubii.. Første ægoplægning i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
3 synes godt om
14. marts 2015

Mulle0802

Hej alle,

Vil blot dele min glæde med jer, efter første IVF (har ikke været i IUI, da kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet)

Efter en nem og smertefri ægudtagning og 5 æg, skulle der bruges ICSI metoden.

Er lige blevet ringet op at vi skal komme til ægoplægning. Det hele er pludselig rigtigt tæt på. Havde ikke turde tro på vi nåede til oplægning med "kun" 5 æg og første forsøg. 

Spændt på hvad de næste 14 dage bringer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

Holst85

Fedt tillykke.. Du fik ikke af vide hvor mange æg der var befrugtet ?? 

Jeg skal ha taget æg ud på mandag så det bliver spændende og se hvor mange æg de får ud og hvor mange der er brugbare..

Anmeld

14. marts 2015

Mulle0802

Holst85 skriver:

Fedt tillykke.. Du fik ikke af vide hvor mange æg der var befrugtet ?? 

Jeg skal ha taget æg ud på mandag så det bliver spændende og se hvor mange æg de får ud og hvor mange der er brugbare..

Held og lykke med det!

De blev alle befrugtet, men kun 1 delte sig, så fik et flot 4 cellet op og ingen på frys. 

Anmeld

14. marts 2015

Stabel

Mulle0802 skriver:

Held og lykke med det!

De blev alle befrugtet, men kun 1 delte sig, så fik et flot 4 cellet op og ingen på frys. 

Anmeld

15. marts 2015

FrkC

Hvor er det spændende 

for jer 

Anmeld

15. marts 2015

Mulle0802

FrkC skriver:

Hvor er det spændende 

for jer 

Tak 

Hvordan klarede du de 14 dage? Min tro på det lykkes ægget ar sætte sig fast er allerede dalet meget og er så nervøs før at gøre noget galt.

Testede du før blodprøven egentlig - ikke at jeg vil teste nu men måske om en uges tid

Anmeld

15. marts 2015

FrkC

Det var de længste 14 dage ever  Var et nervevrag .. Jeg tog en dag af gangen og  alt hvad jeg kunne !! Jeg testede svagt positiv et par dage før og på dagen for blodprøven, men turde ikke blive rigtig glad før jeg havde svar på blodprøven 

Hepper så meget på jer 

Anmeld

15. marts 2015

Mulle0802

FrkC skriver:

Det var de længste 14 dage ever  Var et nervevrag .. Jeg tog en dag af gangen og  alt hvad jeg kunne !! Jeg testede svagt positiv et par dage før og på dagen for blodprøven, men turde ikke blive rigtig glad før jeg havde svar på blodprøven 

Hepper så meget på jer 

Tak, så er jeg helt normal jo. Tror jeg tænker negativt til tider for at forbedre mig til en evt. skuffelse, som jeg ikke håber vi får 

Tænker også jeg senest vil teste dagen for blodprøven for at være lidt forbedret. Ikke fedt at sidde på arbejde og få en negativ besked. Syntes at have læst Æl sprøjten er ude af kroppen efter 10 dage, så burde egentlig kunne teste fra næste lørdag (ikke at jeg vil gøre det) 

Anmeld

15. marts 2015

FrkC

Mulle0802 skriver:

Tak, så er jeg helt normal jo. Tror jeg tænker negativt til tider for at forbedre mig til en evt. skuffelse, som jeg ikke håber vi får 

Tænker også jeg senest vil teste dagen for blodprøven for at være lidt forbedret. Ikke fedt at sidde på arbejde og få en negativ besked. Syntes at have læst Æl sprøjten er ude af kroppen efter 10 dage, så burde egentlig kunne teste fra næste lørdag (ikke at jeg vil gøre det) 

Fuldstændig normal  Jeg gik også og tænkte at det gik i vasken for at forberede mig på dårligt resultat  Jeg går også nu og tør ikke helt håbe for meget før vi reelt har set hjerteblink (i morgen ) og set at den sidder som den skal 

Anmeld

15. marts 2015

Mulle0802

FrkC skriver:

Fuldstændig normal  Jeg gik også og tænkte at det gik i vasken for at forberede mig på dårligt resultat  Jeg går også nu og tør ikke helt håbe for meget før vi reelt har set hjerteblink (i morgen ) og set at den sidder som den skal 

Ja det er så det næste, når man først er gravid så frygten for at miste. hvor mange uger er du nu? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.