Forstår ik :( måske bare endnu en lang cyklus ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2015

Misstanya

Jeg har selv haft meget svingende cyklusser alt mellem 27-37 dage dog længeste har været 37 dage men de sidste to lå på 29 og 30 dage... er nu på 40 dagen og ingen tegn på mens overhovedet...ikke engang farvet udflåd som jeg plejer at få en til to dage før mens kommer altså som tegn på mens er på vej...har de seneste dage haft hammer ømme brystvorter virkelig brændende svie og selv manden kan ik røre dem...men er nærmest bare gået i protest mod at teste da jeg konstant er bange for den negative test så har ikke testet men venter vel bare på mens håber dog den ikke kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

A. Nonymsen

Misskb28 skriver:

Jeg har selv haft meget svingende cyklusser alt mellem 27-37 dage dog længeste har været 37 dage men de sidste to lå på 29 og 30 dage... er nu på 40 dagen og ingen tegn på mens overhovedet...ikke engang farvet udflåd som jeg plejer at få en til to dage før mens kommer altså som tegn på mens er på vej...har de seneste dage haft hammer ømme brystvorter virkelig brændende svie og selv manden kan ik røre dem...men er nærmest bare gået i protest mod at teste da jeg konstant er bange for den negative test så har ikke testet men venter vel bare på mens håber dog den ikke kommer

Du må nok tage en test, selvom du frygter den er negativ... Men så har du noget at forholde dig til... Hvem ved, måske den er positiv

men tro mig, jeg kender frygten for testene! 

held og lykke

Anmeld

13. marts 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

En test er jo den eneste vej til vished. Jeg forstår godt at du er bange for at svaret er negativt, men det hører jo desværre med når man er i gang med pb.

Anmeld

13. marts 2015

Bare 2 streger tak??

Har selv prøvet i sidste måned at ligge på de 46 dage, hvor min cyklus normalt ligger på de 34 dage. I mit tilfælde er min kæreste steril så var nok ik gravid. Men at jeg måske bare havde udskudt den pga af stress eller myldretanker. Havde også enormt ømme brystvorter i 2 ugers tid, men så kom den endelig da jeg prøvede at tænke på lidt andre ting. 

Jeg syntes du skal springe ud i en test hvis du tænker rigtig meget over det. Men det er nervepirrende. ngen tvivl om det 

Rigtig mange gange held og lykke med det hele !!!  

Anmeld

14. marts 2015

Misstanya

Bare 2 streger tak?? skriver:

Har selv prøvet i sidste måned at ligge på de 46 dage, hvor min cyklus normalt ligger på de 34 dage. I mit tilfælde er min kæreste steril så var nok ik gravid. Men at jeg måske bare havde udskudt den pga af stress eller myldretanker. Havde også enormt ømme brystvorter i 2 ugers tid, men så kom den endelig da jeg prøvede at tænke på lidt andre ting. 

Jeg syntes du skal springe ud i en test hvis du tænker rigtig meget over det. Men det er nervepirrende. ngen tvivl om det 

Rigtig mange gange held og lykke med det hele !!!  

Ved det men selvom jeg har tænkt meget over det tidligere har den aldrig været så lang før er nu på 41 dag... Men venter til de 47-48 dage med at teste har aldrig haft så ømme brystvorter før heller ikke op til mens men de er VIRKELIG ømme denne gang er tudefærdig bare man lige skal tøre sig efter et bad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.