Så har jeg fået mens. Igen. Typisk. Negative test efter negative test. Ja, vi er kun i 7 cyklus men stadig. Det er pisse hårdt når man så gerne vil og egentlig troede det ville blive nemt når vi begge er så unge (22, 23 år) og intet fejler. Naivt af os!
Fik min mens for et par timer siden og har ramt det hidtil største sorte hul. Er så ked af det og føler mig alene. Ingen ved vi prøver, så kan ikke dele min skuffelse og tårer med nogle. Udover min kæreste, men ærlig talt så forstår han ikke 100% jeg kan blice SÅ ked af det. Og han er slet ikke hjemme. Sidder bare og føler at der er noget galt med mig/os. Jeg vejer 15 kilo for meget og det tærer bare på min samvittighed og tænker det er min skyld vi ikke kan lave et barn. Føler mig utilstrækkelig og overhovedet ikke frugtbar og alt det der. Er simpelthen så trist i dag
Efter vi ramte et halvt år har jeg været småtrist men nu hvor mens er kommet er jeg knust.
Undskyld hvis jeg ikke må føle sådan efter "kun" at have prøvet 7 mdr når jeg ved andre har det meget værre. Men for mig, lige nu, gør det bare rigtig ondt
tak fordi du læste med, hvis du nåede så langt.
Anmeld