Ramt et sort hul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. marts 2015

Anonym trådstarter

Så har jeg fået mens. Igen. Typisk. Negative test efter negative test. Ja, vi er kun i 7 cyklus men stadig. Det er pisse hårdt når man så gerne vil og egentlig troede det ville blive nemt når vi begge er så unge (22, 23 år) og intet fejler. Naivt af os! 

Fik min mens for et par timer siden og har ramt det hidtil største sorte hul. Er så ked af det og føler mig alene. Ingen ved vi prøver, så kan ikke dele min skuffelse og tårer med nogle. Udover min kæreste, men ærlig talt så forstår han ikke 100% jeg kan blice SÅ ked af det. Og han er slet ikke hjemme. Sidder bare og føler at der er noget galt med mig/os. Jeg vejer 15 kilo for meget og det tærer bare på min samvittighed og tænker det er min skyld vi ikke kan lave et barn. Føler mig utilstrækkelig og overhovedet ikke frugtbar og alt det der. Er simpelthen så trist i dag Efter vi ramte et halvt år har jeg været småtrist men nu hvor mens er kommet er jeg knust. 

Undskyld hvis jeg ikke må føle sådan efter "kun" at have prøvet 7 mdr når jeg ved andre har det meget værre. Men for mig, lige nu, gør det bare rigtig ondt  

tak fordi du læste med, hvis du nåede så langt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

Bak

Anonym skriver:

Så har jeg fået mens. Igen. Typisk. Negative test efter negative test. Ja, vi er kun i 7 cyklus men stadig. Det er pisse hårdt når man så gerne vil og egentlig troede det ville blive nemt når vi begge er så unge (22, 23 år) og intet fejler. Naivt af os! 

Fik min mens for et par timer siden og har ramt det hidtil største sorte hul. Er så ked af det og føler mig alene. Ingen ved vi prøver, så kan ikke dele min skuffelse og tårer med nogle. Udover min kæreste, men ærlig talt så forstår han ikke 100% jeg kan blice SÅ ked af det. Og han er slet ikke hjemme. Sidder bare og føler at der er noget galt med mig/os. Jeg vejer 15 kilo for meget og det tærer bare på min samvittighed og tænker det er min skyld vi ikke kan lave et barn. Føler mig utilstrækkelig og overhovedet ikke frugtbar og alt det der. Er simpelthen så trist i dag Efter vi ramte et halvt år har jeg været småtrist men nu hvor mens er kommet er jeg knust. 

Undskyld hvis jeg ikke må føle sådan efter "kun" at have prøvet 7 mdr når jeg ved andre har det meget værre. Men for mig, lige nu, gør det bare rigtig ondt  

Du får et stort!

Selvfølgelig må du synes, det er hårdt! For det ER det! 

Held og lykke med det, det skal nok gå. Prøv evt ægløsningstests for at tjekke, hvornår din ægløsning er. Det kan berolige lidt, når man har styr på den, men lad endelig være med at blive "slave" af dem. Det skal stadig være sjovt at have sex

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Du får et stort!

Selvfølgelig må du synes, det er hårdt! For det ER det! 

Held og lykke med det, det skal nok gå. Prøv evt ægløsningstests for at tjekke, hvornår din ægløsning er. Det kan berolige lidt, når man har styr på den, men lad endelig være med at blive "slave" af dem. Det skal stadig være sjovt at have sex

Mange tak for det  

Jeg har brugt æl test hele perioden og ramt den, men uden held. Også det der gør mig endnu mere trist forstår det bare overhovedet ikke. Nogle bliver gravide ved et ONE NIGHT STAND, altså ved et uheld. Også er der os andre der "timer" det og gør alt det rigtige men stadig ikke bliver gravid. Hvor længe tog det jer?

Anmeld

13. marts 2015

M &.I

Anonym skriver:

Øv , det skal nok komme, lad være med at tænke for meget.

jeg har også kæmpet for at blive gravid. Fra 2008, jeg blev gravid først 2011. 

Anmeld

13. marts 2015

Misstanya

Åh kender din følelse alt for godt da det er det samme her vi er nu på cyklus 7-8 dvs skulle have haft min mens den 3 eller 7 alt efter min cyklus men er nu på cyklus dag 40 (har haft meget svingende cyklusser og har også prøvet æl test ) er nærmest bare gået i protest mod at teste da jeg konstant er bange for den negative test

hpner det snart lykkedes for jer

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Misskb28 skriver:

Åh kender din følelse alt for godt da det er det samme her vi er nu på cyklus 7-8 dvs skulle have haft min mens den 3 eller 7 alt efter min cyklus men er nu på cyklus dag 40 (har haft meget svingende cyklusser og har også prøvet æl test ) er nærmest bare gået i protest mod at teste da jeg konstant er bange for den negative test

hpner det snart lykkedes for jer

Tak og i lige måde. 

Ja jeg overvejer at slette min konto herinde, lægge alle mine æl og g test væk og slette min womanlog-app som jeg bruger til at holde styr på cyklus, sex osv. Bare give slip og ikke tænke på "baby" hver dag.  

Anmeld

13. marts 2015

Misstanya

Anonym skriver:

Tak og i lige måde. 

Ja jeg overvejer at slette min konto herinde, lægge alle mine æl og g test væk og slette min womanlog-app som jeg bruger til at holde styr på cyklus, sex osv. Bare give slip og ikke tænke på "baby" hver dag.  

Tro mig har overvejet det samme for det pisse hårdt hver gang man så får mens når man prøver at gøre alt rigtigt....

Anmeld

13. marts 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Der behøver absolut ikke være noget i vejen med jer 
Selv hvis man gør alt rigtigt og er sund og rask, så er der kun 20% chance for graviditet i hver cyklus. 

Jeg håber i har heldet med jer snart!

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Misskb28 skriver:

Tro mig har overvejet det samme for det pisse hårdt hver gang man så får mens når man prøver at gøre alt rigtigt....

Ja præcis... Og herinde bliver jeg bare konstant mindet om at jeg ikke kan lave en positiv g test. Ja undskyld, det jo ikke fordi jeg ik kan være glad på andres vegne - for jeg skriver rigtig tit tillykke til andre! Men får bare ondt inden i  

Anmeld

13. marts 2015

namaha

Det skal nok komme, vi er 22 og 24 år og vi prøvede i 11 cyklusser før det i den 12 havde held med sig, ingen af os fejler noget, og vi nåede også at have en SA i uge 5+ 

krydser finder for det snart lykkes, husk der er andre der kæmper mere end jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.