Vitaminer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
3 svar
1 synes godt om
13. marts 2015

Anonym trådstarter

Ved ikke om min hjerne vare er helt slukket i dag, eller hvad der foregår , håber i kan hjælpe . Jeg det folinsyre eller folsyre der bliver anbefalet? Kan ikke huske hvad de sagde på fertilitetsklinikken.. Er informeren meget underskud i D vitaminer, har ikke fået taget blodprøve for de andre endnu, men kan jeg ikke bare nøges med atbspise de gode gamle vitaminpiller, og så få dækket alle behov??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

vsimonev

Anonym skriver:

Ved ikke om min hjerne vare er helt slukket i dag, eller hvad der foregår , håber i kan hjælpe . Jeg det folinsyre eller folsyre der bliver anbefalet? Kan ikke huske hvad de sagde på fertilitetsklinikken.. Er informeren meget underskud i D vitaminer, har ikke fået taget blodprøve for de andre endnu, men kan jeg ikke bare nøges med atbspise de gode gamle vitaminpiller, og så få dækket alle behov??

Altså hvad for nogen vitaminer som gravid?

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

vsimonev skriver:

Altså hvad for nogen vitaminer som gravid?

De anbefaler man tager folinsyre / folsyre ved start man prøver at blive gravid .. Kan ikke huske hvad det hedder? Og så har jeg mangel på D vitamin, vil jeg kunne dække det med almindelige multivitiner ? Så jeg får alle vitaminer?  

Anmeld

13. marts 2015

S*DD

Anonym skriver:

De anbefaler man tager folinsyre / folsyre ved start man prøver at blive gravid .. Kan ikke huske hvad det hedder? Og så har jeg mangel på D vitamin, vil jeg kunne dække det med almindelige multivitiner ? Så jeg får alle vitaminer?  

Hvis du tager gravitamin får du dækket d-vitamin og folsyre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.