Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen.
Den. 10 marts tog jeg en test, hvor streg nr tog kom da der var gået 5 min. stregen var MEGET MEGET svag (se billedet). Folk skrev herinde, at de kunne se den Her til morges tog jeg en ekstra test, for at se om streg nr var der. Men streg nr. 2 kom aldrig.. nøørj jeg blev ked af det . øv øv øv. andre der har prøvet det?
mht til min mens, så forventede jeg min mens d 2 marts. men så skete der noget, jeg aldrig havde prøvet før. den 27 og 28 feb fik jeg rød/brunt udflåd, og blødte faktisk i 5-6 timer den dag jeg forventede mens (2 marts.). Og lige siden har jeg ikke blødt siden. Det var derfor jeg tog denne test den 10. marts, som viste en svag streg, som i kan se på billedet.
men nu er der som sagt ikke en streg nr. 2 på den test jeg tog her til morges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hov. Kom til at uploade den samme billede to gange. Se bort fra den ene .
Camilla0910 skriver: Hej alle sammen. Den. 10 marts tog jeg en test, hvor streg nr tog kom da der var gået 5 min. stregen var MEGET MEGET svag (se billedet). Folk skrev herinde, at de kunne se den Her til morges tog jeg en ekstra test, for at se om streg nr var der. Men streg nr. 2 kom aldrig.. nøørj jeg blev ked af det . øv øv øv. andre der har prøvet det? mht til min mens, så forventede jeg min mens d 2 marts. men så skete der noget, jeg aldrig havde prøvet før. den 27 og 28 feb fik jeg rød/brunt udflåd, og blødte faktisk i 5-6 timer den dag jeg forventede mens (2 marts.). Og lige siden har jeg ikke blødt siden. Det var derfor jeg tog denne test den 10. marts, som viste en svag streg, som i kan se på billedet. men nu er der som sagt ikke en streg nr. 2 på den test jeg tog her til morges
er det testen fra i morges?
hvis det er er den da stadig positiv
prøv evt et andet mærke test.
Hvis du har ladet din graviditetstest ligge i 5 min kan du ikke regne med resultatet. Stregen skal komme indenfor den tid er står på pakken.
er det testen fra i morges? hvis det er er den da stadig positiv prøv evt et andet mærke test.
Testen er fra d. 10 marts .. Og ikke fra idag .
charthys skriver: er det testen fra i morges? hvis det er er den da stadig positiv prøv evt et andet mærke test.
Billedet er fra d. 10 marts
MoarHvidovre skriver: Hvis du har ladet din graviditetstest ligge i 5 min kan du ikke regne med resultatet. Stregen skal komme indenfor den tid er står på pakken.
Ja, det ved jeg godt.
Men på den pakke jeg købte stod der 5 min - at den skulle smides efter 5 min.
Streg nr 2. kom lige inden der var gået 5 min.så den er kommet før tid...
Testen du er ser er fra d. 10 marts Den kom før tid. lige inden der gik 5 min. På pakken stod der at den skulle smides efter 5 min.men prøver igen her om et par dage og med et andet mærke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128