Driller min mens? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. marts 2015

Mussen89

Hej alle ...
Håber i kan hjælpe forvirret mig :/..
Jeg er i tvivl om, om jeg har haft min menstruation eller om der er sket en implamenteringsblødning

Sidst jeg havde min rigtige kraftig menstruation var d.2 feb som varede i 4 dage.

D. 2 marts forventede jeg self min mens. MEN så sker der noget,som jeg aldrig har prøvet før :/.
D. 27 og 28 feb (3 dage før forventet mens) får jeg rød/brunt udflåd, det stopper så om aften d 28 feb

Men d.2 marts (hvor jeg forventede mens) kommer min menstruation faktisk, men det varede kun i 5-6 timer, så var det det. Har ikke blødt siden :O.
Har taget 6 tests siden da,men de er alle sammen negative.

Andre der har prøvet det? Vil virkelig gerne have svar på det, da jeg aldrig har prøvet det før :/.

Knus ❤

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

Mussen89

Mussen89 skriver:

Hej alle ...
Håber i kan hjælpe forvirret mig :/..
Jeg er i tvivl om, om jeg har haft min menstruation eller om der er sket en implamenteringsblødning

Sidst jeg havde min rigtige kraftig menstruation var d.2 feb som varede i 4 dage.

D. 2 marts forventede jeg self min mens. MEN så sker der noget,som jeg aldrig har prøvet før :/.
D. 27 og 28 feb (3 dage før forventet mens) får jeg rød/brunt udflåd, det stopper så om aften d 28 feb

Men d.2 marts (hvor jeg forventede mens) kommer min menstruation faktisk, men det varede kun i 5-6 timer, så var det det. Har ikke blødt siden :O.
Har taget 6 tests siden da,men de er alle sammen negative.

Andre der har prøvet det? Vil virkelig gerne have svar på det, da jeg aldrig har prøvet det før :/.

Knus ❤

Skal lige siges, at jeg ikke har været på ppiller i 8 mdr nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.