Giver ingen mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2015

Anonym trådstarter

Hejsa, 

sagen er den at jeg nu er på dag 38 i min cyklus hvilket er ca 6-8 dage mere end den plejer at være og vi prøver at få en baby og derfor har vi ramt ægløsningen sidste måned osv. Nå men har lige taget en g test og den er bragede negativ. Fatter det ikke! Har konstant murren i maven også havde jeg en mærkelig enkel blødning først med noget brunt også en enkelt gang på toilettet med lidt rødt på papiret. Meget lidt og kun den ene gang. Det er 4 dage siden. Og har ventet på mens lige siden, og ja opgivet håbet. Det er vores cyklus nr 7 og vil gerne enten have en positiv test eller mens. Skulle være 5+1 hvis det var. Er så frustreret  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Og havde ægløsning D. 25 februar, så det er faktisk 3-4 dage siden jeg skulle have haft mens. Sorry. Min fejl.

Anmeld

13. marts 2015

Goggelogge

Da vi prøvede med min datter drillede min mens også, men det er fordi du går og tænker for meget over det, så driller din krop dig.. Så selvom jeg ved det er svært så skal man tage det roligt og tænke på noget andet, der fik vi ihvertfald gevinst da vi ligesom lagde det lidt på hylden efter næsten 1 år..

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Da vi prøvede med min datter drillede min mens også, men det er fordi du går og tænker for meget over det, så driller din krop dig.. Så selvom jeg ved det er svært så skal man tage det roligt og tænke på noget andet, der fik vi ihvertfald gevinst da vi ligesom lagde det lidt på hylden efter næsten 1 år..

Ja du har ret, men "problemet" er at jeg ikke har tænkt iver det denne måned, før nu og at jeg faktisk er gået over tid osv. Er startet på nyt job så mine tanker har faktisk været der. 

Anmeld

13. marts 2015

Goggelogge

Anonym skriver:

Ja du har ret, men "problemet" er at jeg ikke har tænkt iver det denne måned, før nu og at jeg faktisk er gået over tid osv. Er startet på nyt job så mine tanker har faktisk været der. 

Hmm.. Så kan det jo godt være at der er gevinst.. Nogle tester senere end andre..

Anmeld

13. marts 2015

Johild

Har du beregnet ÆL eller testet..? Du kan jo have haft sen ÆL og din mini blødning kan jo så være implantations blødning...

så prøv at teste igen om 3-4 dage, da en implantationsblødning kommer når ægget sætter sig fast i livmoderen ca 5-7 dage efter ÆL...

Anmeld

13. marts 2015

Misstanya

Anonym skriver:

Hejsa, 

sagen er den at jeg nu er på dag 38 i min cyklus hvilket er ca 6-8 dage mere end den plejer at være og vi prøver at få en baby og derfor har vi ramt ægløsningen sidste måned osv. Nå men har lige taget en g test og den er bragede negativ. Fatter det ikke! Har konstant murren i maven også havde jeg en mærkelig enkel blødning først med noget brunt også en enkelt gang på toilettet med lidt rødt på papiret. Meget lidt og kun den ene gang. Det er 4 dage siden. Og har ventet på mens lige siden, og ja opgivet håbet. Det er vores cyklus nr 7 og vil gerne enten have en positiv test eller mens. Skulle være 5+1 hvis det var. Er så frustreret  

Jeg har selv haft meget svingende cyklusser alt mellem 27-37 dage og er nu på 40 dagen og ingen tegn på mens overhovedet ikke engang farvet udflåd har de seneste dage haft hammer ømme brystvorter virkelig brændende svie men er nærmest bare gået i protest mod at teste da jeg konstant er bange for den negative test så har ikke testet men venter vel bare på mens håber dog den ikke kommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.