Over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
1 synes godt om
13. marts 2015

julle123

Hejsa skriver fordi jeg er gået over tid og er vild frustrerende. Jeg er i dag 40+4 og der sker intet. Det er min nummer 3. Har ikke gået over tid med de andre to. Men også vildt irritererene at de først sætter igang 41+5:-(. Er der nogen af jer der er gået over tid. Har læst mange steder det ikke er sundt for baby, men hvorfor gør de det så, trækker tiden ud. 

Lige lidt mund ævl.

rigtig god weekend:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
julle123 skriver:

Hejsa skriver fordi jeg er gået over tid og er vild frustrerende. Jeg er i dag 40+4 og der sker intet. Det er min nummer 3. Har ikke gået over tid med de andre to. Men også vildt irritererene at de først sætter igang 41+5:-(. Er der nogen af jer der er gået over tid. Har læst mange steder det ikke er sundt for baby, men hvorfor gør de det så, trækker tiden ud. 

Lige lidt mund ævl.

Ang. det med først at blive sat igang 41+5. Nu ved jeg jo godt at der er forskel på de forskellige steder, men jeg skulle ringe ind 41+3 og få en tid til undersøgelse dagen efter, hvor jeg blev sat igang med det samme. - Så jeg blev sat igang 41+4 og fødte 41+5

Men ja, det bare skide irriterende at man skal gå så længe! Det er jo ikke fordi det ligefrem er let at være højgravid på den måde...

Jeg har også ofte undret mig over hvorfor de trækker tiden så længe. Vi fandt ud af da min datter blev født at moderkagen ikke havde virket i et par dage, så den "madpakke" hun skulle have brugt indtil mælken løb til var brugt op da hun kom ud. Så vi var nødt til at supplere med mme de første dage da hun bare skreg og skreg og skreg. - Både af sult men også af smerte det første døgn. Hun er taget med sugekop og havde derfor ondt i hovedet, men den aften sygeplejerske der var ville ikke give hende noget panodil, så det var først da der var vagt skifte at hun fik lidt panodil og vi fik ro...

Anmeld

13. marts 2015

De3Guldklumper

Jeg fødte før termin med de to første og nr 3 kom først 41+0. 

Jeg var dog ikke utålmodig så havde sagt nej tak til igangsættelse så længe hun havde det godt i maven. 

Anmeld

13. marts 2015

l.kjoeller

julle123 skriver:

Lige lidt mund ævl.

Fordi en igangsætning kan give ve storm og andre komplikationer som heller ikke er sunde for mor og barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.