TS i morgen kl. 12 - er såååå nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
14 svar
9 synes godt om
13. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer!

i morgen har kæresten og jeg bestilt tid til en udvendig TS, da jeg synes at det er meeeeeget langt til NF og vi har fundet et godt sted til en billig pris. (400 kr., men får 30% tilbage fra DANMARK)

Men puh! Hvor er jeg bare nervøs. Jeg vil være 8+0 på dagen ca., så der burde være hjerteblink. Men tænk nu, hvis der ikke er?! Vi har prøvet i godt halvandet år og endelig lykkedes det - jeg kan bare ikke klare tanken om, at det skulle gå galt nu... 

Hvor mange har fået en TS herinde? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra jer - både med gode og dårlige oplevelser. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

CH2012

Anonym skriver:

Hej med jer!

i morgen har kæresten og jeg bestilt tid til en udvendig TS, da jeg synes at det er meeeeeget langt til NF og vi har fundet et godt sted til en billig pris. (400 kr., men får 30% tilbage fra DANMARK)

Men puh! Hvor er jeg bare nervøs. Jeg vil være 8+0 på dagen ca., så der burde være hjerteblink. Men tænk nu, hvis der ikke er?! Vi har prøvet i godt halvandet år og endelig lykkedes det - jeg kan bare ikke klare tanken om, at det skulle gå galt nu... 

Hvor mange har fået en TS herinde? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra jer - både med gode og dårlige oplevelser. :-)

Jeg har været til tryghedsscanning to gange, bl.a. da jeg var 8+1. Og vi så det fineste foster og hjerteblink. Mit råd er: glæd dig Sandsynligheden for, at alt er som det skal være er jo ret stor, hvis du ikk har oplevet fx blødninger 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg har været til tryghedsscanning to gange, bl.a. da jeg var 8+1. Og vi så det fineste foster og hjerteblink. Mit råd er: glæd dig Sandsynligheden for, at alt er som det skal være er jo ret stor, hvis du ikk har oplevet fx blødninger 

Tusind tak for dit svar!  Jeg har ikke oplevet blødning overhovedet. Men jeg har til gengæld haft mange kraftige menslignende smerter i underlivet siden menstruationen udeblev og ellers ikke noget særlig ift.  graviditetssymptomer... Derfor kan jeg godt blive lidt nervøs  Hvor stor er chancen for, at det går galt/godt? 

Anmeld

13. marts 2015

CH2012

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar!  Jeg har ikke oplevet blødning overhovedet. Men jeg har til gengæld haft mange kraftige menslignende smerter i underlivet siden menstruationen udeblev og ellers ikke noget særlig ift.  graviditetssymptomer... Derfor kan jeg godt blive lidt nervøs  Hvor stor er chancen for, at det går galt/godt? 

Jeg har også haft en del menstruationslignende smerter... Du skal regne med at hele underlivet begynder at arbejde med det samme for at gøre plads til baby. Og især i starten er det jo meget nyt for kroppen. Hvis du ingen blødninger har haft ville jeg ikk være nervøs. Og så vær du glad for ikk at have kvalme

Det er med stor forskel hvor mange symptomer folk oplever. Nogle oplever mange og andre oplever næsten intet.

Tror ikk du skal være nervøs  

Anmeld

13. marts 2015

stinemavepine

Ih, det er spændende  Kan godt forstå du er nervøs, men det er jo et rigtig godt tegn, at du ikke har blødt. Jeg blev scannet da jeg var 7+0, hvor vi så hjerteblink. SÅ fantastisk efter jeg i efteråret havde en missed abortion lige omkring det tidspunkt. Skal scannes igen i dag, hvor jeg er 9+0 og er også lidt nervøs. Det er vel helt normalt. 

Jeg håber I ser fint hjerteblink, men hvis der skulle være noget galt er det trods alt også bedre at finde ud af det nu end til NF. (Selvom man på ingen måde kan overskue det scenario)

Held & lykke!

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Tak for dit svar! Det hjælper lidt 

Blev du scannet ud- eller indvendigt dér, da du var 7+0? Jeg er nemlig meget i tvivl om, hvor meget man egentlig kan se, når baby kun er 2 cm. og jeg 'kun' skal scannes på maven...

Anmeld

13. marts 2015

stinemavepine

Anonym skriver:

Tak for dit svar! Det hjælper lidt 

Blev du scannet ud- eller indvendigt dér, da du var 7+0? Jeg er nemlig meget i tvivl om, hvor meget man egentlig kan se, når baby kun er 2 cm. og jeg 'kun' skal scannes på maven...

Indvendig. Det er det eneste jeg har prøvet indtil videre. Mon ikke de godt kan se noget, ellers ville de vel ikke gøre det sådan?

Har du mon været til scanning nu? 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Indvendig. Det er det eneste jeg har prøvet indtil videre. Mon ikke de godt kan se noget, ellers ville de vel ikke gøre det sådan?

Har du mon været til scanning nu? 

Nej, det var først i morgen  Men hvordan gik din scanning i dag? 

Anmeld

13. marts 2015

stinemavepine

Anonym skriver:

Nej, det var først i morgen  Men hvordan gik din scanning i dag? 

Aha! Så glæder jeg mig til svar i morgen 

Det gik heldigvis godt. Den lille bønne er nu 24 mm stor og så i følge lægen fin og frisk ud. Jeg synes det var meget svært at finde hoved og hale i det sort/hvide på skærmen. Men det er SÅ dejligt  Så skal tiden indtil NF bare gå hurtigt!

Krydser fingre for I også har en god scanning i morgen 

Anmeld

13. marts 2015

Mille123

Anonym skriver:

Samme symptomer som mig, mens smerter og ikke neget andet, ikke engang kvalme  så hjerteblink 7+noget og igen 10+noget og er i dag 27+1 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.