Negativ test og ingen mens!! hva sker der dog!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2009

mullesmith2

Hej alle sammen
Jeg er helt ny herinde ;-) Jeg er simpelthen så urolig for hvad der er galt med mig! jeg er gået 15 dage over tiden siden jeg skulle have haft mens. Har testet en masse gange med forskellige tests også, men alle har været negative. Jeg har haft "mens" smerter i et par uger nu og havde en lille plet blødning for en 12 dage siden, men det var så ganske lidt troede bare jeg fik mens men da jeg tog tamponen ud var der intet. Jeg har bestilt tid til lægen her på torsdag så får snart noget svar og undersøgelse. Men det kunne være rart nok at vide om der er nogen kvinder der har prøvet det samme. Jeg har aldrig været gået over tid før. Desuden har jeg taget p piller men har haft glemt to og så virker de vel ik optimalt? Jeg har førhen glemt at tage en eller to piller men der har jeg så ikke haft sex i perioden. Jeg plejer altid at få menstruation når jeg har taget den sidste pille i pakken, eller hvis jeg stopper midt i en pakke så kommer mens også. Håber der er nogen der har nogen svar på hvad der kan være galt måske!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

AnneKH

Hejsa.

Kroppen kan godt drille indimellem, især hvis man er/har været på p-piller. Men den man også reagere på stress, for hurtigt vægttab eller hvis der er sket noget vildt i dit liv for nylig. Ovenstående kan ændre din cyklus, eller helt gøre at mestruationen udebliver indtil der er ro på igen.

Hvad glemte p-piller angår, så siger man, at hvis man glemmer bare een pille, så skal man bruge ekstra beskyttelse indtil næste mens. Så har du glemt en pille eller 2 (som vi jo ALLESAMMEN har gjort!) beskytter p-pillerne ikke optimalt resten af perioden...

En graviditetstest virker forskelligt fra person til person. Måske er du een af dem der ikke har så højt et indhold af HCG hormon i kropppen, og så kan du godt stadigvæk være gravid med negative tests.... der kan gå lææænge før man kan teste det! Man kan også sagtens have mens smerter og en lille blødning selvom man er gravid...  

Altså summa summarum... jeg tør godt sige tillykke med den lille spire i maven! Og ønske dig alt held og lykke..

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

det er jo ikke så godt a glemme pillerne, men det gør vist langt de fleste af os (også mig selv da jeg tog dem)

Jeg gik 6 uger over tid inden jeg kunne teste positiv ved vores den første.

Håber du snart får en afklaring på det hele.

Knus Louise

Anmeld

31. august 2009

mullesmith2

Mange tak for svarene!! jeg Håber da meget det er en gravidiet der får menstruationene til at udeblive også selvom vi ikke prøvede at blive gravide lige nu (men det ville da ik gøre noget med en baby ) Jeg er mest nervøs for om jeg fejler noget siden min mens udebliver, det er aldrig sket før nemlig så man tænker jo på det hele tiden. og testene er negative og det frustrere en ret meget. Håber lægen har noget godt at fortælle på torsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.