Jeg er x-ryger, men wtf?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg røg i min første graviditet og svor hvis jeg skulle have flere børn ville jeg UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER ryge mens jeg ventede mig!

Nu er jeg gravid med nr. 4 (røg ikke ved nr. 2 og 3 graviditet), jeg er nu i 25. uge og har aldrig været SÅ rygetrængende som nu!

I 1 MÅNED har jeg gået med konstant rygetrang og abstinenser , jeg er ved at blive sindsyg! 

Jeg tænker konstant på, at ryge og jeg har ikke røget i over 1,5 år!

HVA FANDEN SKER DER?! 

HJÆLP, kom med råd, min hjerne is killing me!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Min mand røg i næsten 20 år, og havde ingen trang til at stoppe, men prøvede pga pres fra min side både akupunktur & den der bog af Allen Carr uden held. Men så købte jeg via Amazon UK en hypnose bog/cd til ham. Han gad ikke rigtig prøve, troede ikke på det, men lyttede til sidst for at få fred for mig.

til hans store overraskelse stoppede han med at ryge, trangen var helt væk. Han var nysgerrig og prøvede alligevel en cigaret - følte det som om det var hans første, den smagte grimt og føltes underlig mellem fingrene. Det er nu mere end 2 år siden, og han ryger stadig ikke. Han har fest røget nogle gange, men lytter blot til cd'en en gang imellem hvis trangen melder sig.

Forfatteren hedder Susan Hepburn og titlen er "stop smoking in one hour", men de virker måske nok alle sammen på samme måde. Hvis det haster var det måske en ide at købe en som app så du kan komme igang med det samme. Held og lykke 

Anmeld

13. marts 2015

jenny4

Jeg har også hørt at hypnose skulle være godt.

Men ellers må du finde en anden "last" som du kan forfalde til i stedet for at ryge - Eks slik, chips, mærkelig mad. Rygning er bare så skidt for baby - krydser fingre for at du klarer den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.