Chance for graviditet med steril mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. marts 2015

Anonym trådstarter

hejsa.

jeg har fundet en fantastisk mand. Vi har været sammen i noget tid efterhånden og er begge kommet dertil hvor vi ønsker at forøge familien. Han blev steriliseret for omkring 5 år siden..

til sommer skal han ind og ha fortaget en resterilisation (staves?) 

hvor store er vores chancer for graviditet? Jeg er meget fertil i forhold til min alder og er blevet gravid hurtigt førhen (jeg har en pige fra tidligere forhold) og han har heller ikke haft problemer med sine børn . 

Tak på forhånd og god aften til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

SandraXOXO

Det er meget forskelligt. Ved nogen lykkedes indgrebet og de kan få børn normalt igen, og ved nogen lykkedes det ikke. Det er derfor man skal være over 25 år og 100% sikker på at man vil steriliseres. For der er ingen garanti for at det kan laves om. Mener min mand fortalte at lægen sagde at hvis han fortrød, var der kun 15% chance for at han kunne lave ham igen. 

Anmeld

13. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

hejsa.

jeg har fundet en fantastisk mand. Vi har været sammen i noget tid efterhånden og er begge kommet dertil hvor vi ønsker at forøge familien. Han blev steriliseret for omkring 5 år siden..

til sommer skal han ind og ha fortaget en resterilisation (staves?) 

hvor store er vores chancer for graviditet? Jeg er meget fertil i forhold til min alder og er blevet gravid hurtigt førhen (jeg har en pige fra tidligere forhold) og han har heller ikke haft problemer med sine børn . 

Tak på forhånd og god aften til jer.

Der er cirka 50% chance for at indgrebet kan gøre ham fertil igen, og hvis ikke, kan I komme i fertilitetsbehandling (IVF). Det er, så vidt jeg ved, gratis hvis man ikke har fælles børn.

Anmeld

13. marts 2015

Holst85

Vi står i samme båd, jeg har skrevet til en klinik og spurgt om hvor stor chancen var hvis min kæreste fik rekunstrueret sine sædstrenge, og svaret var at der var 95 % chance for at operationen lykkes godt, men man vil ikke ku sige hvor leve dygtige sædsællerne var bagefter.

Manden kan gå ind og danne antistoffer mod sig selv og derfor få en ringere sædkvalitet end før..  

Men er din BMI normal har i 3 forsøg på det offentliges regning til at i kan få en baby sammen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.