Tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
12 svar
1 synes godt om
12. marts 2015

Anonym trådstarter

jeg går lidt og tænker på om der er nogle tegn på fødsel, så man ved det snart sker eller hvordan er det? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

female

Det eneste sikre tegn er vel egentlig vandadgang. Tegnblødning, slimprop, bidende plukveer er også tegn, men ikke sikre tegn på en umiddelbart forestående fødsel.

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

female skriver:

Det eneste sikre tegn er vel egentlig vandadgang. Tegnblødning, slimprop, bidende plukveer er også tegn, men ikke sikre tegn på en umiddelbart forestående fødsel.

Nej okay.

Anmeld

12. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

jeg går lidt og tænker på om der er nogle tegn på fødsel, så man ved det snart sker eller hvordan er det? (:

Altså jeg havde ingen tegn overhovedet. Pludselig gik vandet bare en uge før termin og så kom slimprop og tegbblødning  Minuttet op til det skete, var alt som det plejede. 

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Altså jeg havde ingen tegn overhovedet. Pludselig gik vandet bare en uge før termin og så kom slimprop og tegbblødning  Minuttet op til det skete, var alt som det plejede. 

Tænker bare, om de er lige så aktive som de plejer eller er det mindre? (: 

Anmeld

12. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Tænker bare, om de er lige så aktive som de plejer eller er det mindre? (: 

Min pige var lige så aktiv (som jeg lige husker det), det er snart et par år siden  Men husker at omkring uge 35 havde jeg et par uger, hvor hun ikke var så aktiv, og så pludselig blev hun meget aktiv igen. Oplever du nogle tegn? 

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Min pige var lige så aktiv (som jeg lige husker det), det er snart et par år siden  Men husker at omkring uge 35 havde jeg et par uger, hvor hun ikke var så aktiv, og så pludselig blev hun meget aktiv igen. Oplever du nogle tegn? 

Slet ingen! Hun kan være så aktiv i nogle dage, de næste dage er hun stille og rør sig en smule, hun sidder heller ikke fast endnu, " tror jeg " og er i uge 36+4. :/.

Anmeld

12. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Slet ingen! Hun kan være så aktiv i nogle dage, de næste dage er hun stille og rør sig en smule, hun sidder heller ikke fast endnu, " tror jeg " og er i uge 36+4. :/.

Det er helt normalt at de skifter lidt i aktivitetsniveau, men som skrevet så kan det ske fra det ene minut til det andet  Er du utålmodig ?

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det er helt normalt at de skifter lidt i aktivitetsniveau, men som skrevet så kan det ske fra det ene minut til det andet  Er du utålmodig ?

Jeg er mega utålmodig!

Anmeld

12. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg er mega utålmodig!

Kan godt huske det, og man lægger mærke til det mindste af kroppens signaler. Men nu siger jeg den klassiske, bare slap af og vær god ved dig selv og nyd din store mave og din piges bevægelser derinde.. Den tid er også speciel, lige såvel som tiden med hende når hun er kommet til verden er noget helt speciel  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.