Øv øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2015

Anonym trådstarter

Ja hvor er det øv at have uregelmæssig cyklus. Det summer og værker i mit underliv og jeg har de sidste 2 dage været pisse irriteret over alting rent ud sagt. Hvor er det frustrerende ikke at vide hvor "langt" jeg er. Er det ægløsning, er mens på vej eller er det bare ingenting?  Det er super irriterende ikke at have nogen kontrol overhovedet. Er kun på dag 26 i cyklus hvilket er meget tidligt. Min sidste cyklus var på 80 dage og tidligere mellem 40 og 45 dage. Øv ville ikke rigtig noget havde bare brug for at få det ud idag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Johild

Med så lang en cyklus er der risiko for at du ikke har ægløsning overhovedet...

har du talt med din læge om din meget lange cyklus.?

har du overvejet ægløsningstest, evt bare for at finde ud om du har ÆL..?

jeg har selv meget uregelmæssig mens, dog ikke så lang, men min læge anbefalede (efter at hun havde konstateret at alt så normalt ud) at jeg prøvede at bruge ÆL test i nogle cykli blot for at konstatere om jeg har æl...

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

Johild skriver:

Med så lang en cyklus er der risiko for at du ikke har ægløsning overhovedet...

har du talt med din læge om din meget lange cyklus.?

har du overvejet ægløsningstest, evt bare for at finde ud om du har ÆL..?

jeg har selv meget uregelmæssig mens, dog ikke så lang, men min læge anbefalede (efter at hun havde konstateret at alt så normalt ud) at jeg prøvede at bruge ÆL test i nogle cykli blot for at konstatere om jeg har æl...

Ja jeg har brugt æl test mange gange. Vi har forsøgt 10 måneder og skal snart i fertilitets behandling. Jeg har ikke fundet ud af endnu om jeg fejler noget alle prøver var normale 

Anmeld

13. marts 2015

Louise_Russel

Fertilitetskost kan hjælpe til en mere regelmæssig cyklus, da det kan normalisere dine hormoner. Har du prøvet det? LCHF og KISS. 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Louise_Russel skriver:

Fertilitetskost kan hjælpe til en mere regelmæssig cyklus, da det kan normalisere dine hormoner. Har du prøvet det? LCHF og KISS. 

Ja har prøvet alt muligt 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Louise_Russel skriver:

Efter jeg begyndte på Kiss kost blev min cyklus længere og længere og lchf har vi forsøgt flere gange med uden at det gjorde nogen forskel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.