Hjæææælp akut!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg mangler desperat nogle pokemonbamser og skal helst have dem senest lørdag. Hjælp, hvad gør jerg?! Bor i Århus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Har du kigget i toysRus, fætter BR eller på dba.dk? Måske efterspurgt dem i lokale salgsgrupper på facebook?  

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

AHM skriver:

Har du kigget i toysRus, fætter BR eller på dba.dk? Måske efterspurgt dem i lokale salgsgrupper på facebook?  

Har kigget hos de store legekæder. Er desværre ikke på Facebook og umiddelbart er der ikke nogen i Århus fra dba.

Hmm måske Gamestop kunne have nogle små bamser?!

Anmeld

12. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Har kigget hos de store legekæder. Er desværre ikke på Facebook og umiddelbart er der ikke nogen i Århus fra dba.

Hmm måske Gamestop kunne have nogle små bamser?!

Har du kigget udenfor århus på dba? Man kan jo afhente.

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Har du kigget udenfor århus på dba? Man kan jo afhente.

Synes bare det bliver så langt væk. Men må lige kigge efter igen (hvis jeg bliver ved med at være desperat)

Anmeld

12. marts 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

http://www.kelz0r.dk/magic/legetoj-merchandise-figurer-bamser-bamser-plush-c-740_361.html?page=3&sort=2a

Her er nogle bamser - måske du kan ringe til firmaet og betale dig fra at de sender dem som ekspress. Det kunne da være et forsøg værd  

Anmeld

12. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Synes bare det bliver så langt væk. Men må lige kigge efter igen (hvis jeg bliver ved med at være desperat)

Hvad er langt væk?

Men hvis man virkelig vil have noget, må man jo gøre en indsats. Og det betyder så at du er nød til at hoppe lidt udenfor byen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.