hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej. Min læge har sendt henvisning til det offentlige. Men jeg ønsker det private Hvis jeg skal insemineres da det jo er gratis. Men skal man tagerne til forundersøgelsen hos det offentlige først for at se hvilken behandling man skal have, eller kan de gøre det ved det private gratis også? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

Kim71

Anonym skriver:

Hej. Min læge har sendt henvisning til det offentlige. Men jeg ønsker det private Hvis jeg skal insemineres da det jo er gratis. Men skal man tagerne til forundersøgelsen hos det offentlige først for at se hvilken behandling man skal have, eller kan de gøre det ved det private gratis også? 

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål rigtigt. Vil du gerne have det gratis hos det private? 

Da min kone og jeg gik gennem behandlingen hos det private,  var forundersøgelsen/udredningen kke gratis. Den måtte vi betale for. Hvis det er et du mener. 

- Kim -  

Anmeld

15. marts 2015

Anonym trådstarter

Kim71 skriver:

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål rigtigt. Vil du gerne have det gratis hos det private? 

Da min kone og jeg gik gennem behandlingen hos det private,  var forundersøgelsen/udredningen kke gratis. Den måtte vi betale for. Hvis det er et du mener. 

- Kim -  

Hejsa. Jeg har fundet ud af det. Med henvisning fra lægen er undersøgelser, samtaler og inseminering gratis hos den klinik jeg er interesseret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.