Kreativ måde at fortælle det på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.820 visninger
13 svar
21 synes godt om
12. marts 2015

Sisse Vinther

Ja, jeg er ikke gravid endnu, altså ��

men min kæreste og jeg er i fuld gang med projekt baby! ��

jeg gad godt fortælle ham det på en sød og kreativ måde, når de to streger viser sig og han skal være far ��

Men har I nogle ideer? Gerne noget gætteværk hvor det ikke er dybt indlysende. Men alle ideer, og billeder, er velkomne! ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

MieFie86

Bare sig det en dag når i skændes

ej.. bare sig det som det er, når i begge er i en situation hvor i har det godt med hinanden, så er det næsten lige meget hvilke ord der bliver brugt

Anmeld

12. marts 2015

Sisse Vinther

MieFie86 skriver:

Bare sig det en dag når i skændes

ej.. bare sig det som det er, når i begge er i en situation hvor i har det godt med hinanden, så er det næsten lige meget hvilke ord der bliver brugt

Hm.. Ja..

ville bare gerne gøre noget kreativt ud af det 

Anmeld

12. marts 2015

Lisette W

Måske du kunne tegne en mini-baby på maven og en taleboble hvor der står: hej far!

Du kunne også tegne et hjerte hvor der står jeres navne med et plus imellem og så et lighedstegn efterfulgt at baby

Et tredje forslag: køb et par mini-sutsko og pak dem flot ind og giv ham. Så må han selv regne ud hvorfor.  

Anmeld

12. marts 2015

mortilfreja

Jeg skrev et brev til min kæreste fra hans kommende barn 

Kære far.

Jeg kender endnu ik min præcise fødselsdag.... Osv osv 

Det var et kæmpe hit 

Anmeld

12. marts 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Hvis der er bonus her i påsken, kunne du lave et gækkebrev  

Jeg kunne ikke vente med at fortælle min mand det, så jeg ringede og tudede i telefonen. Han spurgte i telefonen hvad der var galt, og jeg fik fremstammet at han skulle være far igen - hvor til der blev stille i telefonen og han forsigtigt spurgte "jamen, det er da ikke nogen dårlig ting, vel?" Han havde slet ikke forstået hvorfor jeg græd eller hvad jeg havde sagt jeg græd selvfølgelig af glæde  

Anmeld

12. marts 2015

Ciss

Jeg købte de mindste babysokker, jeg kunne finde, og gav ham dem i en lille pose uden nogen forklaring. Herligt ansigtsudtryk, da han regnede det ud!

Anmeld

12. marts 2015

Mulle0802

Når du har været i bad så skriv det på det duggede spejl, når manden går i bad så vil det stå på det duggede spejl.  

Anmeld

12. marts 2015

MorTilN

Du kunne lave en lille skattejagt med små posters med ledetråde på som føre til den positive g-test eller måske vis du er kreativ med glassur, bage en kage og så tegne en barnevogn, bamse, stork eller andet i baby tema og se hvad  han siger

Anmeld

12. marts 2015

Lilleblyp

Jeg købte en lille body hvor der står "i love mom and dad" pakkede den og graviditets testen ind, gav ham gaven om aftenen, vi var lige flyttet i hus så sagde at det var en indflyttergave.. Han pakkede op og blev helt mundlam, lidt efter sagde han hvor er det vildt jeg skal være far og du bliver verdens bedste mor, så trillede tårnene godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.