Albert i bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2015

mor88

Hej piger/kvinder

Er der nogen der har været inde og se Albert i biografen? Tænker på at tage datteren på 3,5 år med ind og se den på lørdag, men er hun for lille?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

GUSO

mor88 skriver:

Hej piger/kvinder

Er der nogen der har været inde og se Albert i biografen? Tænker på at tage datteren på 3,5 år med ind og se den på lørdag, men er hun for lille?  

Hej.. Nu er børn jo meget forskellige, men jeg havde min pige på meget snart 5 år med inde og se den, og det var ikke helt en succes, den virker lidt lang og fangede hende overhovedet ikke.. Prøv at se traileren sammen med hende så kan du måske spotte om det er noget  

Anmeld

12. marts 2015

mor88

GUSO skriver:

Hej.. Nu er børn jo meget forskellige, men jeg havde min pige på meget snart 5 år med inde og se den, og det var ikke helt en succes, den virker lidt lang og fangede hende overhovedet ikke.. Prøv at se traileren sammen med hende så kan du måske spotte om det er noget  

Ok, tak  Hun er vant til at se film, men har aldrig været i biografen før, så det er måske en dårlig film at vælge til at starte ud med :/

Vi ser traileren an

Anmeld

12. marts 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Vi har bestilt billetter til på lørdag - min datter på 4 (er lige fyldt år) og jeg :-) Det er hendes første tur i bio, så håber den fanger, ellers må vi gå før tid :-)

//Mette

Anmeld

12. marts 2015

Clisolka

mor88 skriver:

Hej piger/kvinder

For nogle år tilbage var jeg i biografen og se Cars med min nevø - han var på det tidspunkt kun 3 år gammel. Det gik fint nok, men jeg venter med at tage i biografen med min egen datter på 4,5 år, SÅ stille kan hun slet slet ikke sidde endnu  Børn er så forskellige, så der er ikke andet end at prøve dig frem, du kender dit barn bedst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.