Bekymret.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
11 svar
3 synes godt om
12. marts 2015

mortilfreja

Jeg er i dag 10+0 og kvalmen og de ømme bryster er forsvundet som dug for solen.

Det bekymrer mig da jeg oplevede det samme for et år siden og der havde jeg en MA.

Ved godt jeg ikke skal male fanden på væggen men angsten sidder naturligvis i mig.

Hvornår stoppede jeres kvalme og ømme bryster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

April-baby

Alle mine symptomer stoppede i uge 10. Fra den ene dag til den anden (: 

Anmeld

12. marts 2015

mortilfreja

April-baby skriver:

Alle mine symptomer stoppede i uge 10. Fra den ene dag til den anden (: 

Er glad for at du har oplevet det samme. Jeg bliver bare så bange 

Anmeld

12. marts 2015

Emisoph

Mellem 9+ og 10+ aftog symptomerne, kom tiæbage for fuld skrue en enkelt dag og efterfølgende dag var der intet, som i vitterligt INTET! Der gik en måneds tid før der rigtig var symptomer igen som dog forsvandt ret hurtigt og derfra var der ikke flere nævneværdige resten af graviditeten Fødte en sund og rask pige

Anmeld

12. marts 2015

mortilfreja

Emisoph skriver:

Mellem 9+ og 10+ aftog symptomerne, kom tiæbage for fuld skrue en enkelt dag og efterfølgende dag var der intet, som i vitterligt INTET! Der gik en måneds tid før der rigtig var symptomer igen som dog forsvandt ret hurtigt og derfra var der ikke flere nævneværdige resten af graviditeten Fødte en sund og rask pige

Tak for svar.. Det virker til at det ik er unormalt 

Anmeld

12. marts 2015

Holst85

Hvorfor får du ikke lavet en tryghedsscannig 

Anmeld

12. marts 2015

mortilfreja

Holst85 skriver:

Hvorfor får du ikke lavet en tryghedsscannig 

Det fik jeg lavet 8+6 og alt så fint ud 

Anmeld

12. marts 2015

Holst85

mortilfreja skriver:

Det fik jeg lavet 8+6 og alt så fint ud 

Håber ikke at der er noget galt.. Krydser fingre 

Anmeld

12. marts 2015

Hullahop92

Mine symptomer (småkvalme og ømme bryster) kommer og går altså også :-) Sådan er det bare, tror jeg. Det afhænger jo af hormonerne. Lad vær' med at bekymre dig! 

Anmeld

12. marts 2015

energystar

mortilfreja skriver:

Jeg er i dag 10+0 og kvalmen og de ømme bryster er forsvundet som dug for solen.

Det bekymrer mig da jeg oplevede det samme for et år siden og der havde jeg en MA.

Ved godt jeg ikke skal male fanden på væggen men angsten sidder naturligvis i mig.

Hvornår stoppede jeres kvalme og ømme bryster?

Min ømhed i brysterne begyndte at forsvinde i 9. uge og i 10. uge var ømheden helt væk. Det var desværre fordi der var noget galt - var til en scanning og der var ikke længere liv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.