5+0 og det kan allerede ses? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 5+0 i min graviditet. Jeg er 152 cm høj og vejer 49,5 kg. 

Min graviditet kan allerede ses. Jeg har ikke taget på, men min mave buler klart ud. Det er min fjerde graviditet og jeg er 37 år. De andre gange har man ikke kunne se noget før meget sent - uge 20-24. 

Jeg er klar over at det selvfølgelig ikke er selve graviditeten der kan ses, det må jo være tarmene eller mavesækken der er oppustet, men nøj hvor er det træls.

Jeg havde ikke selv tænkt over det før i går, hvor min kæreste nævnte at han synes jeg var blevet noget "tyk" på maven. 

er der andre der har oplevet at være naturligt slank og så meget tidligt få en lille tyk mave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Milas14

Jeg er 36 og gravid med mit 4 barn. Er i uge 8 og det eneste jeg fornemmer er min mave er meget oppustet! De andre gange tror jeg det har kunne ses hurtigt, men har osse bare slappet af i maven og ladet den se gravid ud Denne gang har jeg stadig en del fedt på maven efter min sidste graviditet, så er lidt ked af at maven bare blævre :/.. Jeg fik min 3 drenge i feb sidste år, og har ikke fået tabt mig de sidste kilo og de sidder selvfølgelig på maven ... Vrææææl

Anmeld

12. marts 2015

Kløver

Jeg er en stor pige men allerede i 10 uge lignede så jeg ud som jeg gjorde de andre gange i uge 15-16 stykker. Det er også min 4 graviditet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.